|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 285)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Als ik volk meekrijg denk ik dat het wel keer mogelijk is dat ik naar I Love Techno ga dit jaar. Ik hoop eigenlijk nog op Gregor Tresher en Guy Gerber. |
Guy Gerber zit die dag in Verona. Maar op 15/09 draait hij de Silo met Chris Tietjen (voor die dag zijn ze trouwens nog aan het kijken of ze genen after kunnen organiseren met die mannen). Ik ben bij beide present! |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | | Za 18/08: Benjamin Bates @ Versuz, Hasselt |
Waarschijnlijk ga ik hier heen. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens in Versuz ben geweest, dus nu er een interessante guest draait is het de ideale gelegenheid om nog eens te gaan.
Weet iemand wat ik eigenlijk mag verwachten van Benjamin Bates z'n draaistijl? Vind nu niet direct setlists terug.. :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Waarschijnlijk ga ik hier heen. Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens in Versuz ben geweest, dus nu er een interessante guest draait is het de ideale gelegenheid om nog eens te gaan.
Weet iemand wat ik eigenlijk mag verwachten van Benjamin Bates z'n draaistijl? Vind nu niet direct setlists terug.. :) |
Wou ik ook zien maar morgen wordt het toch Pukkelpop. Wss zal hij wel enkele hits draaien van zijn album dat dit voorjaar is uitgekomen. Het zal wel ok zijn. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
18-19-20/10/2007 > Amsterdam Dance Event
|
Fri 19/10 > Armada Night met Markus Schulz, Blake Jarell, Matthew Dekay en Mischa Daniels |
|
|
| mrcanon |
| wat betreft i love techno zou ik mss wel nog eens DJ Rush of Sven Wittekind durven meepikken. Long time no see :disbelief |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by mrcanon
wat betreft i love techno zou ik mss wel nog eens DJ Rush of Sven Wittekind durven meepikken. Long time no see :disbelief |
Ik heb Sven Wittekind 2jaar geleden nog gezien; samen met robert natus, umek en valentino kanzyiani in hangaar 1 - oostende.
Was best wel vet :D. Wel keihard natuurlijk :p |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Fri 19/10 > Armada Night met Markus Schulz, Blake Jarell, Matthew Dekay en Mischa Daniels |
welke club? |
|
|
| Fomas |
| quote: | Originally posted by Devilex
Wie van die namen draait eigenlijk nog de zuivere Detroit techno? |
Daarvoor zal je dit jaar naar Awakenings moeten gaan:
28&29 september: detroit-weekend!
Onwaarschijnlijk straffe line-up:
22:00 - 00:15 Shinedoe
00:15 - 01:15 Quince (live)
01:15 - 02.00 Counterpart (live)
02:00 - 04:00 Jeff Mills
04:00 - 05:30 Robert Hood
05:30 - 07:00 DJ Bone
22:00 - 00:00 Aron Friedman
00:00 - 01:45 Stacey Pullen
01:45 - 03:15 Kenny Larkin
03:15 - 04:45 Derrick May
04:45 - 05:45 Scan 7 (live)
05:45 - 07:00 Steve Rachmad
Allow kroket!
Mijn kaart voor vrijdag is alvast gereserveerd.
PS: Ook vooral de myspace van Quince eens bezoeken (http://www.myspace.com/bramsluiter). Ik kende hem tot voor een week nog niet, maar ik heb er vandaag toch 2 platen van gekocht. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Gevork
welke club? |
Melkweg |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Fomas
PS: Ook vooral de myspace van Quince eens bezoeken (http://www.myspace.com/bramsluiter). Ik kende hem tot voor een week nog niet, maar ik heb er vandaag toch 2 platen van gekocht. |
Quince kan je ook zien op 12 Years Kozzmozz op 06/10/07 in de Vooruit (Gent). De line up ziet er als volgt uit:
Kozzmozz Room:
Kr!z
T-Quest
Quince live (Music man, Delsin rec, NL)
Joey Beltram
Ultra Room:
Spacid
Psytox
Bern added (Traum, Trapez ltd, Toys for Boys rec, France)
YTC DJ |
|
|
| FUSyke |
| Den dezen is weg naar Pukkelpop. Ik zie vooral uit naar Trentemoller! Booka Shade & Justice voor de eerste keer zien. En dan nog Armand Van Helden met zijn nieuwe album. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Den dezen is weg naar Pukkelpop. Ik zie vooral uit naar Trentemoller! Booka Shade & Justice voor de eerste keer zien. En dan nog Armand Van Helden met zijn nieuwe album. |
Beke file geweest dus heb ik Booka Shade gemist. Dan maar naar Agoria vs Oxia gaan kijken. Die draaiden onder andere een track van Deetron. Was wel een aardig setje. Daarna naar Trentemoller live in concert gaan kijken:eyespop: Het was vooral een luistersetje maar zo goed! De tracks Miss You & Moan waren:crazy: Moet je zeker eens gaan checken op ilt. Dan was het de beurt aan Armand Van Helden. Het volk kon gewoon niet allemaal in de Boiler. Een mix van nieuwe en oude platen. En ook werk van zijn nieuw album. Het volk ging uit de bol en bij elke plaat gingen de handjes in de lucht en werd er gezongen. Dat Armand maar rap eens naar België terug komt. Toen was het tijd voor Justice. Opnieuw was de zaal te klein en vele mensen hadden een kruis mee:)Toen dit gedaan was zijn we naar huis vertrokken want we hadden gisteren nog een trouwfeest gedaan, dus hadden we nog niet veel slaap gehad.
mmm...nog aan het nagenieten van Trentemoller:) |
|
|
|
|