|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 223)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
En zodoende kunnen ze weer eens concluderen dat trance niet meer aanslaat. |
Ferry draait geen trance.  |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
En zodoende kunnen ze weer eens concluderen dat trance niet meer aanslaat. |
30 Euro voor Ferry en 'Barthez' (waarom gebruiken ze 'Bart Claessen' niet)? Ferry draait misschien nog wat trance tussen zijn album door, en 'Barthez' zie ik dat nog minder doen..
Als ze echt voor een trance-avond gingen hadden ze trouwens toch nooit 'Barthez' gezet imo. Ze gaan voor commerciëler spul die avond blijkbaar.. Maar moet je daar 30 euro voor dokken? Als het niet aanslaat moeten ze het maar op Dave Lambert steken :D
En hun hoge ticketprijs. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Config
En hun hoge ticketprijs. |
Students 4 life heet het dan. Gelukkig schijten studenten geld :rolleyes: |
|
|
| Antony |
wie ganek tegenkomen in illusion vanavond? :p
en wie volgende week in versuz? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
en wie volgende week in versuz? |
I'll be there.. (met gratis duoticket gewonnen bij ID&T :D) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by domineesje
zeker dat die datum is? |
Jep: 07-07-2007 is confirmed.
Line up zal binnenkort openbaar worden gemaakt (er zal ook Belgisch bloed aanwezig zijn in Bloemendaal ;)) |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by MikeVee
ja, Airwave :p |
:D |
|
|
| Antony |
uren voor vanavond slagen mij wa tegen, wilde het ni te laat maken.
22:00 Kane
23:00 Franky Kloeck
00:30 Brian Cross
02:30 Marcel Woods
04:30 Sander Van Doorn
06:30 Nico
08:30 Jean
kans dakket dermee ook laat schieten. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Spijtig van de té hoge inkomprijs, anders zou ik mss wel gaan.. |
Ja idd een heel hoge inkomprijs!
Ook een slechte datum, week erna ist examen :mad:
Spijtig, want ferry is een zaaaaalige dj! |
|
|
| The_G0dfather |
| ferry sucks but thats just me |
|
|
| Antony |
| paar jaar trug wask er zotte fan van. laatste tijd vinkem toch wel minder ook... |
|
|
|
|