|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 197)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
First Anniversary - 20/01/2007
@ PULSE Factory:
GUY GERBER (Bedrock, Cocoon)
Dj GEORGE'S, EDIUM, MARKO, CP & Michael Forzza
@ LAUREN's Club:
TIMOTHEE (KGB), Laurent Top & Andrew |
|
|
| Progrez |
Yeees, weer een extreme set erbij! Ik kom af!
Bedankt voor de foto's van de vorige editie!
Succes, o lichtend voorbeeld. |
|
|
| FUSyke |
Fri 16/02/07 > James Holden & Deetron @ Petrol
Zitten er hier nog steeds fans van Holden? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Fri 16/02/07 > James Holden & Deetron @ Petrol
Zitten er hier nog steeds fans van Holden? |
Vroeger toch, maar zijn laatste sets zijn niet veel soeps. |
|
|
| E-motion_error |
Is niet in het Depot maar in 't Stuk in Leuven
Ben waarschijnlijk ook aanwezig |
|
|
| The_G0dfather |
| ja, idd staat op de site vaonder, ff aanpassen |
|
|
| Den Backer |
Mededeling: Free tickets van Memories december ook geldig in januari!!
(Omdat praktisch iedereen ze bijna 1 a 2 weken te laat ontvangen heeft.)
Bron: Illu forum |
|
|
| Real |
Vanavond Revu 20 years met Yves deruyter & Redhead in Balen.
Ieuw. :D |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Mededeling: Free tickets van Memories december ook geldig in januari!!
(Omdat praktisch iedereen ze bijna 1 a 2 weken te laat ontvangen heeft.)
Bron: Illu forum |
| quote: | | we zullen de tickets in de toekomst twee of drie maanden laten gelden voor alle veiligheid |
|
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by Real
Vanavond Revu 20 years met Yves deruyter & Redhead in Balen.
Ieuw. :D |
En wa is hier nuw eer mis mee??? YDR is altijd een goeie producer geweest en als dj kan hij nog steeds zalige setjes draaien.:whip: |
|
|
|
|