|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 218)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Eén van mijn 2 allergrootste favorieten komt terug naar La Rocca:
20/05/07 > XL Sunday @ La Rocca > DAVID GUETTA :crazy:
Guetta @ Sensation is leuk maar Guetta @ La Rocca is :crazy: Het zal daar weer een zotte boel worden! |
|
|
| Devilex |
| Die myspace begint serieus mijn kloten uit te hangen, tegenwoordig heeft zelfs Dj Piet van op de hoek zijn eigen myspace met de nodige producers en topdj's als myspace-friends. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
20/04: Fred Baker's New Single Release Party @ Versuz:
|
daar benk wel bij :eyes: vette plaat ook, ma draaide hij die al ni op tomorrowland? toch lang wachten op releases tegewoordig. |
|
|
| FenixStyle |
Voor degenen die niet naar Tiesto gaan in Hasselt:
Op zaterdag 19 mei komt Markus Schulz naar Illusion...
(ikzelf moet die avond dus wsl passen én voor Markus én voor Tiesto... :nervous: ) |
|
|
| Config |
wreed jammer indeed..
kheb men tickets voor tiesto nog ni eigenlijk.. effe denken wat ik ga doen, want tis ing duur |
|
|
| Devilex |
| Vorig jaar was hij alleszinds super in Illusion. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
kheb men tickets voor tiesto nog ni eigenlijk.. effe denken wat ik ga doen, want tis ing duur |
ik vind de prijs nog wel meevallen eigenlijk, is niet duurder dan andere id&t events en stukken goedkoper als in NL. T is ook niet dat je zoiets wekelijks doet, dus dan kan dat wel eens vind ik :)
maar t is natuurlijk wel jammer dat het net met Schulz in Illusion valt. |
|
|
| Solar1 |
| respect voor den Illusion!!! |
|
|
| Progrez |
Vanavond Aril Brikha, Deetron, Sebastian Häld en Dawi in Silo !
Kom uit uwe luie stoel en zak af naar Leuven! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Progrez
Vanavond Aril Brikha, Deetron, Sebastian Häld en Dawi in Silo !
Kom uit uwe luie stoel en zak af naar Leuven! |
Wat verder dan de silo, is er een gratis illegaal feest met betere muziek en goedkopere drank. :D
Ik denk dat je het wel zal horen aan de silo. |
|
|
| Devilex |
| Weet mij is te zeggen hoe die Aril Brikha draait... |
|
|
|
|