|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 401)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ah, het is de onthulling van de nieuwe Pioneer cdj, juist. Wel dik klote dat het op een donderdag is. Maar Pole Folder en Cattaneo, dat is wel een dagje werkverzuim waard :D |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waar komt dat nieuws vandaan? Ik vind er verder niks over terug... |
myspace |
|
|
| sbastien4678 |

Vanavond
08-10 - GAST (K-HOUSE)
10-12 - SPECIAL GUEST : GUY GERBER (COCOON - TEL AVIV)
12-02 - MARKO (LA ROCCA - NOXX)
02-END - LIO & GAST (K-HOUSE) |
|
|
| FenixStyle |
Op dinsdag 10 november is het eindelijk zover: Illusion organiseert dan z'n 22ste verjaardag in de Ethias Arena in Hasselt!
Na 2 jaartjes in de club gaan we terug "outdoor" met onze verjaardagsparty en deze keer hebben we gekozen voor de Ethias Arena in Hasselt: sinds enkele jaren één van de places to be voor BIG events: denk maar aan Tiësto in concert, Armin Only, Regi in the Mix, Sensation, TMF awards, ...
Meer info en line-up vindt u weldra op www.illusion.be
Alé na een paar jaar afwezigheid dan toch weer eindelijk een groot event van Illusion. Ben eens benieuwd naar de line-up. Ik hoop op een paar trance-namen, maar als de line-up in de lijn ligt van de huidige stijl van Illusion, dan vrees ik dat het niet veel soeps zal worden.. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by sbastien4678

Vanavond
08-10 - GAST (K-HOUSE)
10-12 - SPECIAL GUEST : GUY GERBER (COCOON - TEL AVIV)
12-02 - MARKO (LA ROCCA - NOXX)
02-END - LIO & GAST (K-HOUSE) |
En rond 2 - 3u draait hij vanavond in de Petrol. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Marko of Guy Gerber? |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Guy Gerber |
Yep, wss ga ik wel naar de Petrol. |
|
|
| Pumaz |
Ik zou begot niet weten wat die gast draait :o
Maar zijn producties en label zijn meestal wel de moeite :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Glitchy techno zeker? :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ah, het is de onthulling van de nieuwe Pioneer cdj, juist. Wel dik klote dat het op een donderdag is. Maar Pole Folder en Cattaneo, dat is wel een dagje werkverzuim waard :D |
Line up Salle Noir: (Free entry)
23.00 - 01.00 Pole Folder
01.00 - 03.00 HERNAN CATTANEO
03.00 - end X-ian |
|
|
|
|