|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 243)
|
View this Thread in Original format
| obssession |
| quote: | Originally posted by Margaux
ja goed gij hebt het alleen ma over de technische kant en daar ken ik inderdaad nie veel van, maar mss is dat ook maar beter zo anders ga ik mij mss alleen maar op die inieminie detailkes focussen | µ
en u nimmer amuseren margaux zoals ge nu gedaan hebt omda ge liever als ne plant staat te gapen naar de 'techniek' van de dj's :D |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ik denk dat dit het beste is. Als die thread hen nu NOG niet kan overtuigen, zal iets anders dat ook niet kunnen :p
@ Margaux: als ik u goed begrijp hebben de residents zich aangepast omdat Markus Schulz kwam draaien. Wat draaien ze dan zonder guests ? |
haha. dus ge bedoelt da ge commentaarhebt op de residents ma ge weet ni eens wa ze draaien? goe bezig gij:D bovendien hebt gij threads van ander forums nodig waar even grote zeikerds zitten als sommigen hier om u mening te staven? :nervous: getuigt ook ni van veel karakter he. |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kom anders volgende zondag een kijkje nemen vanaf 23u ;) |
waar draait ge in't kort ik zal afkomen en achteraf mijn mening ( en wel degelijk eerlijk ) over uw kunnen hier placeren, als ge het waarmaakt sreek ik uw postings nooit meer tegen , en anders zeik ik u hier even hard af als de mensen waar gij het nu bij doet. deal? |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Voor je andere mensen zit af te breken zou je beter eerst eens naar jezelf kijken. Ik heb je amateuristische website eens bekeken en zo indrukwekkend is jou palmares ook niet zenne. Jezelf profileren met je eigen show op Lazerhothits, lol! Iedereen mag daar sets uploaden die ze dan uitzenden, dus doe nu niet of je iets meer kan dan een ander he!!!
Je mag gerust je ongenoegen uiten als je als "betalende klant" in de club bent geweest. Illusion trekt op niks voor u maar ge zit wel mee te profiteren van de live stream om naar Markus te luisteren. tssss
Mr Xilver, Push2005 & Jasperovitsj voor jullie bestaat maar profiel: dat van de constant melkende, muggeziftende en gefrustreerde losers die zelf niet verder geraken dan hun eigen slaapkamer en dat dan maar afreageren op anderen. Ik heb hier van jullie nog geen enkel 'positieve' post gelezen! Kritiek geven & jezelf profileren met sterke taal is zeer gemakkelijk! Probeer zelf maar eens iets op te bouwen voor je dat van anderen zit af te breken. Als jullie het dan toch echt niet kunnen laten, doe het dan op een respectvolle manier! |
voor u hebbek respect ;) |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik denk echt niet dat er iemand hier het slecht vindt dat Illusion goeie guests aantrekt, in tegendeel. Zelfs Xilver, Push en ik prijzen het feit dat Illusion zoveel moeite doet om trance levend te houden in België. :)
Het probleem is volgens mij een beetje dat de residents niet het niveau halen van die guests, terwijl ze in de media en door de Illusiongangers zelf vaak hoger ingeschat worden dan de guests. Dat wringt een beetje, zeker als die ontevredenheid steeds tot heftige discussies met Illusion adepten leiden. |
als gij bescheiden bent dan ben ik nen blauwe stylo:toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by obssession
bovendien hebt gij threads van ander forums nodig waar even grote zeikerds zitten als sommigen hier om u mening te staven? :nervous: getuigt ook ni van veel karakter he. |
leer lezen idioot, dat dient niet om mijn mening te staven, dat dient als BEWIJS voor hetgeen hier gezegd wordt. |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
leer lezen idioot, dat dient niet om mijn mening te staven, dat dient als BEWIJS voor hetgeen hier gezegd wordt. |
bewijs? van wa da een paar zeveraars hier de residents slecht vinden en da willens nillens aan iedereen willen doordrukken ma ni eens de moeite nemen zelf aanwzig te zijn, en dus zelf te oordelen naar wat ze zelf horen? Degenen die da daar posten zijn hetzelfde soort zeveraars als da gij en nog wa anderen zijn, dus da bewijst niks mijn beste. En gelieve mij ook eens idioot te noemen als ik u ooit eens echt zou zien :) |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
leer lezen idioot, dat dient niet om mijn mening te staven, dat dient als BEWIJS voor hetgeen hier gezegd wordt. |
bovendien gebruikt ge dit BEWIJS dan toch om aan te tonen dat op andere forum mensen zitten die uw mening delen over de residents? en ge dus eigenlijk gewoon bevestiging zoekt op andere fora om hier uw gelijk te halen? Hoeveel tijd hebt gij eigenlijk, dat je je hiermee kan bezig houden? mss is wa meer vant leven genieten, wa vriendelijker tegen de mensen zijn en wa meer uit uw kot komen dan zou de frustratie ni zo in uw posts doorgieren;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
allez dan, sorry mijn fout, wij horen allemaal slecht. Ik zal morgen ff bij de dokter passeren :o
enne np :D |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
allez dan, sorry mijn fout, wij horen allemaal slecht. Ik zal morgen ff bij de dokter passeren :o
enne np :D |
en gij noemt mij idioot? nog nooit gehoord da er mss ook zoeits bestaat als SMAAKVERSCHIL en RESPECT Voor diegene wiens smaak niet met die van u overeen komt? Da heeft niks met SLECHT HOREN te maken...Dus als ge de pretentie hebt om cynisch te willen reageren, zie dan ook da ge der de intelligentie voor hebt om het ook effectief te kunnen doen anders is het geblzen lucht. En om avast uw post te counteren waarin ge iets gaat suggeren over mijn intelligentie, wel ik beweer ook niet dat ik almachtig ben, in tegenstelling tot anderen hier.:whip: |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
allez dan, sorry mijn fout, wij horen allemaal slecht. Ik zal morgen ff bij de dokter passeren :o
enne np :D |
lol gij zou u zo mispakken...irritante mannekes da hier rondlopen ehct :rolleyes: dees forum is voor mij afgesloten hoofdstuk...kheb beter dingen te doen me mijnen tijd dan naar zo'n stel zeveraars te lusiteren. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by obssession
en gij noemt mij idioot? nog nooit gehoord da er mss ook zoeits bestaat als SMAAKVERSCHIL en RESPECT Voor diegene wiens smaak niet met die van u overeen komt? Da heeft niks met SLECHT HOREN te maken...Dus als ge de pretentie hebt om cynisch te willen reageren, zie dan ook da ge der de intelligentie voor hebt om het ook effectief te kunnen doen anders is het geblzen lucht. En om avast uw post te counteren waarin ge iets gaat suggeren over mijn intelligentie, wel ik beweer ook niet dat ik almachtig ben, in tegenstelling tot anderen hier.:whip: |
kerel man, ik heb hier niet over smaak gesproken. Der zijn meerdere goeie platen gedraaid gisteravond voor Markus begon, dus t is helemaal niet dat het mijn smaak niet was. Ik had het over het 'mindere' mixen van gisteravond, net zoals die kerels in die andere thread.
en DAT was duidelijk te horen ... maar goed, zoals ik dus zei, tzal aan ons gehoor liggen |
|
|
|
|