|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 460)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Veel geluk ermee! Jouw draaischema loopt de laatste tijd precies op, je bent goed bezig dus :D |
Kwestie van bezig blijven en de connecties opbouwen zeker. Daarbij komt ook het feit dat ikzelf met twee conceptjes bezig ben, waarvan één echt rond progressive, samen met Josh Lasden en Christopher, de andere is Houseworx. Als alles goed gaat kunnen we met dat conceptje maandelijks op 3 plaatsen draaien, dus fingers crossed en dan mag je ook eens als guest komen draaien :D |
|
|
| Jakhira |
Heb je eigenlijk al naar een set van mij geluisterd?
Geen feedback krijgen is verschrikkelijk :o |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Heb je eigenlijk al naar een set van mij geluisterd?
Geen feedback krijgen is verschrikkelijk :o |
Jawel, maar dat is al weer effe geleden, je laatste 2 sets heb ik niet gehoord, voornamelijk als gevolg van het feit dat ik geen tijd heb om sets te beluisteren, enkel met nieuwe platen bezig tegenwoordig. Maar kzal ze op cd branden en beluisteren in de auto en tegen eind van de week iets laten weten hoe ze waren. |
|
|
| Progrez |
| De doorgewinterde geldwolf die het gisteren in zijn mongoloïde kop haalde om 23 euro inkom te vragen voor een doorsnee-avondje Noxx mogen ze koud maken en in de Schelde gooien. Nooit zet ik daar nog een millimeter van mijn voet binnen. De grote zaal was gesloten, de verwarming stond duidelijk af en als ik zeg dat er 100 man binnen zat, heb ik genereus geteld. Die club is mijn stad onwaardig en ik zal er alles aan doen om daar volk weg te houden. |
|
|
| pzK |
| quote: | Originally posted by Progrez
De doorgewinterde geldwolf die het gisteren in zijn mongoloïde kop haalde om 23 euro inkom te vragen voor een doorsnee-avondje Noxx mogen ze koud maken en in de Schelde gooien. Nooit zet ik daar nog een millimeter van mijn voet binnen. De grote zaal was gesloten, de verwarming stond duidelijk af en als ik zeg dat er 100 man binnen zat, heb ik genereus geteld. Die club is mijn stad onwaardig en ik zal er alles aan doen om daar volk weg te houden. | Nog een hint, ga daar niet als VIP binnen ('t was gratis via een maat), registratie werkt via gsm nummer, sindsdien zit ik duidelijk in de spamlijst van hun en aanverwante promotors. Enorm ergerlijk als je om half 2 s'nachts op een vrijdagochtend wakker gesms't wordt met een "FREE ENTRANCE ALL NIGHT LONG" bericht. |
|
|
| MikeVee |
Kerst vier je samen met Armin van Buuren, Sander van Doorn en Jochen Miller in de 53N8MIX! Een live set van 22.00 uur tot 05.00 uur op een bijzondere locatie: het 60 meter hoge Klokgebouw in Eindhoven. De 53N8MIX is exclusief en intiem, want er zijn maar een beperkt aantal kaarten te koop.
BESTEL JE TICKETS OP WWW.538TICKETSHOP.NL!
Line up: Armin van Buuren - Sander van Doorn - Jochen Miller
Datum: Vrijdag 23 december 2011
Locatie: Klokgebouw, Eindhoven (goed bereikbaar met ov of auto + top parkeren voor maar € 5,-)
Tickets: €35,- (exclusief €3,- servicekosten)
22u Jochen Miller
23u Sander Van Doorn
01u Armin Van Buuren
---------------------------------------------------------------------
Eerst Urbanus in het sportpaleis :D , en dan door naar SVD & AVB :D |
|
|
| Real |
^^
Ondanks de debiele flyer en slogan toch opnieuw aanwezig in 2012. |
|
|
| christina |
| die affiche! :nervous: |
|
|
| Config |
| Vanavond Houseworx in de Rector ! Gratis ingang en vanzelfsprekend iedereen welkom. Op het programma heerlijke Retro House gems van eind 80 tot eind 90 en natuurlijk de nodige tranceklassiekers. Als je in de buurt bent weet je dus waar binnen te springen he :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Ondanks de debiele flyer en slogan toch opnieuw aanwezig in 2012. |
Haha, fantastisch. Ik ben erbij |
|
|
| BZRK |

:eyes: :eyespop: :eyes:
Amaze Entertainment proudly presents...
ABOVE & BEYOND - Group Therapy Tour 2012
Noxx, Antwerp
Friday, February 17
Exclusively in the Benelux before summer 2012 so don't miss out !
Limited number of tickets available !
Line-up :
ABOVE & BEYOND
Jaytech
Kristof van den Berghe
...
Presale : 20€ ex fee
VIP : 50€ ex fee
VIP Tables & Skybox reservations : [email protected]
Presale start 28-12-11 at 10.00 !
Tickets available online or at Free Record Shop (BE + NL)
More info : www.amaze.be
http://www.facebook.com/events/315763788444545/ |
|
|
| Real |
| Noxx. :( Voor Jaytech wil ik eventueel men kot ook nog wel eens buitenkomen. |
|
|
|
|