|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 137)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by MikeVee
maar er is veel in de buurt, enkel niks van trance :o |
er is den BIERKELDER!!!:nervous: |
|
|
| domineesje |
hier is de link
@Mikevee: heb zo indruk dat ge stukje kunt wortelen :p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by domineesje
@Mikevee: heb zo indruk dat ge stukje kunt wortelen :p |
Ja, en dan ? Ieder zijn specialiteit hé, gij hebt de uwe ook ;) :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
14/10 trouwens ook DJ Fire in La Rocca :crazy: |
Sweet! Meer info ergens? Want ik vind niet direct iets terug op de site van La Rocca... |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 04/11 > DEEP DISH (Dubfire) & Miss Nine @ Mediacenter - Oostende:eyespop: :crazy: |
Samen met Liquid Soul, Beckers, Minilogue, Son Kite en Eelke Kleijn :eek: :eyes: :eyespop:
Gdv, waarom moet dit nu ook zo ver zijn :nervous: |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 04/11 > DEEP DISH (Dubfire) & Miss Nine @ Mediacenter - Oostende:eyespop: :crazy: |
Mediacenter? > Ik weet da zijn in Oostende maar ik dacht dat dit een winkel is??? Of isda een fuifzaal? Iemand da meer weet?
(ps: Nee ik verwar het niet met Media Markt, dat is net iets verder van Mediacenter in Oostende) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Samen met Liquid Soul, Beckers, Minilogue, Son Kite en Eelke Kleijn :eek: :eyes: :eyespop:
Gdv, waarom moet dit nu ook zo ver zijn :nervous: |
:eyes:
:whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Mediacenter? > Ik weet da zijn in Oostende maar ik dacht dat dit een winkel is??? Of isda een fuifzaal? Iemand da meer weet?
(ps: Nee ik verwar het niet met Media Markt, dat is net iets verder van Mediacenter in Oostende) |
Het Mediacenter is ergens aan de renbaan als ik me niet vergis? Der zijn ook nog andere hallen waar ooit Zillion Beach is geweest (denk het 2e jaar). Dat was in de buurt van de luchthaven. Mss zijn dat ze.
Oostende is goed met de trein te doen he... |
|
|
| Vishnu |
| Het Mediacenter is idd in de buut van de renbaan, zij het iets dichter naar Middelkerke op aan, maar wel nog langs dezelfde baan en aan dezelfde kant. Da wordt gebruikt als fuifzaal maar ook voor vanalles en nog wat. Ben er ooit geweest voor zowel een hondenshow bij te wonen als voor naar Cisko Kid te gaan kijken :D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by TOR
di 31/10 BeTA Party Rector, Gent
|
Genoteerd ! :D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Cisko Kid te gaan kijken :D |
zo kan je het idd wel noemen ja :p |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Op uitnodiging van Cygnus X start ik hier een nieuwe "Upcoming parties-thread". Ik zal hier in het eerste topic steeds een overzicht geven over de komende parties die jullie verder kunnen bespreken;) :)
[UPDATE UPCOMING PARTIES] |
Respect voor wat ge al gedaan hebt... No offence > maar uw goesting is zeker over? :D
Mss moet iemand anders het vaandel overnemen? Mocht het u tegensteken, want der kruipt wel veel tijd in!! :eek: |
|
|
|
|