|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
JEAN JEAN JEAN RULES
Hij zal wel electro/house/groove draaien met een koppel ouw trance plaatjes tussen :p |
|
|
| Mindphaser |
Hey pieps,
Kwam een paar jaar geleden nog weleens in de Cherrymoon.. werd die tijd altijd heel relaxed gedraaid.
Kan iemand me effe updaten over hoe de avonden daar deze dagen zijn? |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik kom er nu wel niet, maar vanuit wat ik lees op fora en dergelijke kan ik opmaken dat ze daar op gewone resident nights vooral techno en tuning beats en jump en dergelijke draaien. Af en toe zijn er wel eens speciale feestjes, maar de klemtoon ligt toch meestal wel op "hard" denk ik...
Er is ook wel een 2de zaaltje, en daar spelen ze voornamelijk groove en house dacht ik? :conf: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik kom er nu wel niet, maar vanuit wat ik lees op fora en dergelijke kan ik opmaken dat ze daar op gewone resident nights vooral techno en tuning beats en jump en dergelijke draaien. Af en toe zijn er wel eens speciale feestjes, maar de klemtoon ligt toch meestal wel op "hard" denk ik...
Er is ook wel een 2de zaaltje, en daar spelen ze voornamelijk groove en house dacht ik? :conf: |
Dat heb je goed gedacht :) Op zaterdag is het in de eerste zaal Techno, Hard Trance en andere harde stijlen; in de tweede zaal is het house door Mike Thompson. Op vrijdag gaan er soms parties door en die zijn ook van het hardere werk.
Forum van Cherry Moon: http://www.dance4mation.com/board/v...um.php?forum=36
Aankomende parties:
14/08 > 2 Hard 2 Furious XXL > 18u: Tuning Show + BBQ - 22u: Dj Darkraver - Furax - D-Feat - Dj Starfighter - Napalm - Dj Waco - Dj Tombz
14/10 > Conversion > Room 1 (Hardtrance, Jump, Hardstyle): Blade - Darkraver - Demon - M-ystery - Ruthless - Zany * Room 2 (Progressive, Oldschool, Hardtrance, Techno): DoubleRD - Ingmar - Raine - Reza |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Hey pieps,
Kwam een paar jaar geleden nog weleens in de Cherrymoon.. werd die tijd altijd heel relaxed gedraaid.
Kan iemand me effe updaten over hoe de avonden daar deze dagen zijn? |
naar het schijnt gaat het daar toch redelijk stevig aan toe... en niet alleen met de muziek maar ook met de suiker. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
naar het schijnt gaat het daar toch redelijk stevig aan toe... en niet alleen met de muziek maar ook met de suiker. |
Zou dat nu nog zijn? |
|
|
| Kaidreas |
| naar de reacties dat ik heb gehoord (mja tzal veel ook overdreven zijn enz.) is het eigenlijk erger geworden. :conf: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Zou dat nu nog zijn? |
De muziek is nu harder en platter dan vroeger. Tot een aantal jaar geleden was Cherry moon men favoriete discotheek. Van mensen die drugs namen heb ik daar nooit last gehad. |
|
|
| djibberonacid |
Reverze in het Sportpaleis belooft volgens de organisator een knalaffiche te worde, hij spreekt over een nooit geziene line-up in België op gebied van hardere styles!!
Wie gaat er volgende week na Tomorrowland nog naar Trance Classix@Illusion????
BTW aangezien jullie het over Cherrymoon hadden, ik vind het een echte GATkeet en ja de suiker gaat er daar goed door zijt maar zeker!! |
|
|
| FUSyke |
Fuse Agenda:
Sat 03/09 > Jeff Mills
Sat 10/09 > James Holden (Voor de liefhebbers hier op het forum:))
Fri 16/09 > Dave Clarke - Steve Rachmad
Sat 17/09 > Dave Clarke - Miss Djax
Café d'Anvers Agenda:
Fri 02/09 > DEEP DISH:crazy: - Peter Novak vs Level Jay - DVJ X-Ian
Thu 10/11 > Paradise with Laurent Garnier - Graham - Voijtas
En geruchten op het D4M-forum zeggen dat John Digweed op zaterdag 3 september naar CdA komt. Afwachten of dit waar is. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Fuse Agenda:
Sat 10/09 > James Holden (Voor de liefhebbers hier op het forum:)) |
Als er nog mensen interesse hebben: I wanna go this time :D |
|
|
|
|