|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 187)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Ik heb er toch voor gekozen om er wat deftig bij te lopen op kerstdag zelf, voor de laatste keren dat het nog mogelijk is om met de hele familie samen te zijn... |
|
|
| Antony |
| kans op illusion is wel groot. zal na de familiediner zijn dan, ma da kan geen kwaad :) |
|
|
| Glexx |
| 9 op 10 ook aanwezig op Club Elite Night in Illusion. |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik heb er toch voor gekozen om er wat deftig bij te lopen op kerstdag zelf, voor de laatste keren dat het nog mogelijk is om met de hele familie samen te zijn... |
Voor ons is de 25e in Illusion ook een pak interessanter natuurlijk. |
|
|
| domineesje |
| Trance Energy 2007 is nog steeds ovb op 10 maart. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by domineesje
Trance Energy 2007 is nog steeds ovb op 10 maart. |
Was 't ni 10 februari? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Was 't ni 10 februari? |
Neen, check paar posts terug ;) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ahja nu zie ik 't. Een paar pagina's terug :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Voor ons is de 25e in Illusion ook een pak interessanter natuurlijk. |
Bwah, er zal wss geen Intuition trance gedraaid worden de 24ste hoor :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Rotationz Crew
Rotationz party, nu vrijdag / 22-01H josh lasden / 01-03H michael forzza / 03-end The Mystic Force & Tim Davis. |
Aanwezig!
Nog mensen van hier buiten ik & FredNova? |
|
|
| Progrez |
Vanavond!
 |
|
|
|
|