|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 342)
|
View this Thread in Original format
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by SpeedBoy
Nog BeTA's die hier naartoe gaan? |
Maybe... maybe...
Als ik tijd heb |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
Bump. Tis er voor ge het weet. Intussen ni meer volk? |
ben erover aan het nadenken om te gaan
maar als ik ga en Armin speelt een rotslechte set zal ik hem vervloeken tot het eind der tijden :p |
|
|
| Fomas |
| Mensen die zouden twijfelen om er ene te komen pakken op de Retroavond komende zaterdag in Barcode(Westmalle) maak ik graag attent op volgende promoactie: Alle sterke dranken aan €2,5! |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Pole Folder wel vrij vroeg blijkbaar, da's eigenlijk een tegenvaller. Bent gij soms van plan te gaan? |
Ik heb wel zin om dit weekend eens weg te gaan. Ik weet alleen nog niet naar waar: Cherry Moon, Ida Engberg @ Illusion, Relief, Pole Folder @ La Rocca, ...? Het is mijn werkend weekend dus moet ik zien dat het niet te ver is. Cherry Moon is maar 10min rijden dus dat valt goed mee. En de uren van Folder op Relief vallen voor mij uitstekend :) Zo ben ik nog op een schoon uur thuis. Ga jij? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ben erover aan het nadenken om te gaan
maar als ik ga en Armin speelt een rotslechte set zal ik hem vervloeken tot het eind der tijden :p |
tis ni enkel armin he, er zijn ook tal van acts
en er is drank |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Op het AvB-forum zijn er geruchten (informatie die van binnen Alda-events zou komen, blabla) dat de ASOT350 Party dit jaar zou doorgaan in... Antwerpen
Ik ga er nog niet van uit dat het waar is, maar de 350e aflevering valt wel net op 1 mei, de dag voor Antwerp Dance Festival dus... ;) |
gisteren zei hij tijdens asot dat de "location close" to holland ging zijn, dus de kans dat het antwerpen is, is wel groot |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by christina
gisteren zei hij tijdens asot dat de "location close" to holland ging zijn, dus de kans dat het antwerpen is, is wel groot |
Wat zou dat lekker meegenomen zijn :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by christina
en er is drank |
BAHvaria en Pepsi wsl weer ja.. :nervous:
Maar bon, de gratis sushi-schotel die vorig jaar na afloop werd uitgedeeld aan de uitgang, maakt al veel goed natuurlijk :p
| quote: | Originally posted by christina gisteren zei hij tijdens asot dat de "location close" to holland ging zijn, dus de kans dat het antwerpen is, is wel groot
|
Als hij dat zelf gezegd heeft, is de kans idd zeer groot dat het effectief in Antwerpen doorgaat. :eyes: Eens benieuwd op welke locatie dit dan zal zijn.. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Op het AvB-forum zijn er geruchten (informatie die van binnen Alda-events zou komen, blabla) dat de ASOT350 Party dit jaar zou doorgaan in... Antwerpen
Ik ga er nog niet van uit dat het waar is, maar de 350e aflevering valt wel net op 1 mei, de dag voor Antwerp Dance Festival dus... ;) |
En wééral een Armada tent op Tomorrowland, wtf 
Daar vliegt de hoop alweer op een boeiende trancetent. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
En wééral een Armada tent op Tomorrowland, wtf 
Daar vliegt de hoop alweer op een boeiende trancetent. |
Werd da ook gezegd, of van waar haalde da? |
|
|
| Config |
das gewoon een feit
een jammerlijk feit, want als Tomorrowland voor vernieuwing wil staan dan moeten ze niet 2 jaar uit dat lauw Armada-vaatje tappen. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Werd da ook gezegd, of van waar haalde da? |
Dat komt uit dezelfde geruchtenmolen als die ASOT350 die in antwerpen zal plaatsvinden.
Die Asot350 is een leuk initiatief; maar laat ik toch hopen dat dat ander gerucht geen waar is. |
|
|
|
|