|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 191)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Hmmm, Extreme reunion en Sensation op dezelfde dag, keuze maken .... :( |
Denk dat dat niet moeilijk is ;) |
|
|
| FUSyke |
| 03/02/07 > SVEN VATH @ FUSE :crazy: :eyespop: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
03/02/07 > SVEN VATH @ FUSE :crazy: :eyespop: |
Net op m'n verjaardag :cool:
Wie weet zak ik dan wel eens voor het eerst naar Fuse af..
Hoe draait Sven Vath tegenwoordig?! |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
slecht |
Zo slecht zal't niet zijn he, ge ziet nog overal zijn sets passeren |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Config
slecht |
Elke zijnen smaak é. Ik heb hem op Groove City moeten missen maar in het weekend van 3/2 ben ik vrij, dus ben ik zeker van de party! |
|
|
| novio |
als je niet aan zijn stijl bent is hij misschien wel slecht ja.
maar als je t mij vraagt, draait hij supergoed, pure cocoon style !
dus als de 12"'s die op cocoon uitkomen je wel aanstaan, zal t geen probleem zijn.
ik ben alleszins aanwezig |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Config
slecht |
En hoeveel keer hebt ge hem al zien spelen?
Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Fenixstyle, de laatste keer dat ik hem zag was deze zomer in duitsland (Nature One) en daar vond ik hem bijzonder goed. In de cocoontent speelde hij daar een meer dan degelijke tech-house en minimalset. Niet te gemakkelijk, maar ook niet te moeilijk.
Ondanks het nog lage aantal bezoekers hing er toch een gezellige sfeer. (Alleszins geen geforceerde sfeer waar iedereen als een randdebiel met zijn handjes in de lucht staat te zwaaien.)
Zelf is Vath natuurlijk een echte sfeermaker en is hij één van de grootste grapjassen die het dj-landschap rijk is. Soms draait het meer om hem dan om de muziek. Maar om één of andere dubieuze reden is hij de enige waar ik het van kan verdragen.
Volgens mij draaide hij datzelfde weekend ook in die grote circustent maar daar heb ik hem niet gehoord. Ik ga er in elk geval vanuit dat hij daar iets harder speelde. In fuse zal hij eerder de techhouse/minimal tour opgaan. Al weet ge met die mens nooit. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Progrez
En hoeveel keer hebt ge hem al zien spelen?
Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
|
en? zeg et es?
met uw vooroordelen altijd, ik heb sven vath al 2 keer gezien, weliswaar een hele tijd geleden, en toen was dat ni echt mijn stijl, maar kom.
Misschien is hij nu dan veel beter , i hope so eigenlijk |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Config
en? zeg et es?
met uw vooroordelen altijd, ik heb sven vath al 2 keer gezien, weliswaar een hele tijd geleden, en toen was dat ni echt mijn stijl, maar kom.
Misschien is hij nu dan veel beter , i hope so eigenlijk |
eeh manneke doe ni onnozel he, met een post met enkel "slecht" in, kunt ge u verwachten aan reacties |
|
|
| Real |
| Als het uw stijl niet is, wil dat niet zeggen dat hij slecht is... |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
eeh manneke doe ni onnozel he, met een post met enkel "slecht" in, kunt ge u verwachten aan reacties |
i know, ik heb er toch niet over geklaagd? :), vanaf dak iets zeg zit ge al weer hier é
ik had me weer zoon reactie verwacht en deels daarom heb ik dat gezet, eens kijken hoelang het zou duren voor je terug iets hier ging plaatsen.. en theeft ni lang geduurd.. 2 minuten na mijn laatste antw had je al gepost. Krijgt ge een bericht naar uw gsm ofzo als ik iets post? Kostelijke gsmrekening zeker? :p
Kvind Sven Vath wel ni mis maar tis echt al lang geleden dak er nog een set van gehoord heb, maar wat techhouse en minimal kan er hier wel goed binnen |
|
|
|
|