|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 207)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Push2005
> 27.Feb.07 -> DJ SASH! -> Belgium, Leuven (fix)
_ _ _ Venue: Ekonomika 2007
:stongue:
De meester van de Eurodance, en op mijn verjaardag :toothless |
:cool: Aanwezig indien mogelijk, maar dan verwacht ik wel een eurodance setje :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waarschijnlijk draait die kerel ondertussen ook minimal of groove :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sat 14/04/07 > Amnesia Worldtour @ Illusion
Brain Cross
Marcel Woods
Sander Van Doorn |
Vanop Dance4Mation:
| quote: | Above & Beyond is ook in onderhandeling voor een amnesia-night @ illusion...
Trouwens, Illusion is vanaf dit jaar de exclusieve partner van Amnesia en exclusieve verdeler van het Amnesia-merk in België...
Dit voorjaar volgen er nog 2 amnesia night... so watch out!
|
| quote: | Illusion geef ons Jon O'BIr!
====> ullie wens wordt ingewilligd... Meer info binnenkort en 't is in de club |
:crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: |
|
|
| Magistrate |
kweenie of da ier al stond:
26.05.2007 Cor Fijneman
Memories (Illusion)
Belgium - Lier |
|
|
| FenixStyle |
| 30-06-2007: Jon O'Bir @ Illusion 'Membernight - The Trance Edition' :) |
|
|
| Antony |
| sweet :) illusion en ik gaan elkaar trug vaak beginnen tegenkomen |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
30-06-2007: Jon O'Bir @ Illusion 'Membernight - The Trance Edition' :) |
Mag iedereen daar binnen op zo'n avond, of wat wordt er juist bedoeld met membernight? |
|
|
| Antony |
| schrijf u in op de website voor de mailinglist en ge krijgt gratis kaartjes in u brievenbus ;) |
|
|
| MikeVee |
http://www.silo.be/
Geen extreme Reunion in de silo eind maart.
Zal goed gaan daar in koloso, dat ze een zaterdag beschikbaar stellen voor een hardcore feest:
Zaterdag 21 april
Koloso, Lokeren
Earthquake Belgium

Leuk feestje, slechte datum, eerder naar Retabo @ laRocca gaan denk ik |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
30-06-2007: Jon O'Bir @ Illusion 'Membernight - The Trance Edition' :) |
ik ken iemand die hier heel blij mee gaat zijn. Maar hopelijk zit ie dan niet (net zoals mij) midden in de examens :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
30-06-2007: Jon O'Bir @ Illusion 'Membernight - The Trance Edition' :) |
pfff op reis dan :( |
|
|
|
|