|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 314)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| allez, toch content dat het er nog komt.. en nu hopelijk nog Jonas Steur op het appel :D |
|
|
| Antony |
| bedankt! sta alvast in men agenda :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by elkewelke
After a break of more then 3 years rebuilding is back! Rebuilding started short after the closing of the legendary club Extreme in Affligem, you'll all remember the legendary "rebuilding mondays" at the old Boccaccio in Destelbergen period 2002/2003/2004 with residents Phi-Phi (Extreme) + Quincy & Ben milo aka Soul Phonic and lots of national and international guests such as Cass aka Cass & Slide (Fire, Sabotage / UK), Frederik aka Pako & Frederik (Global Underground / NL), Jonathan Lisle (Bedrock / UK), CP & Pole Folder (Bedrock), Marko (La rocca), Cosmo (Carat), Peter Novak (Extreme) and many more!
Starting 21 March 2008 rebuilding is back
New location is the Factory in Aalst, a beautifull club in the centre of Aalst with an incredible crystal clear soundsystem which you can compare with the Extreme club soundsystem.
The concept is simple: bring back the music, djs and atmosphere of the legendary Extreme club in Affligem which is located in the same region.
Already confirmed artists for 21 March 2008
PHI-PHI (Extreme, At the villa, Rebuilding)
MICHAEL FORZZA (Pulse Factory, Belfunk)
More djs soon tbc!
www.myspace.com/rebuildingconcept
|
interessant :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Radio SoulwaX-mas
Sat 22/12/07
ICC Gent
VVK 20€ - ADK 25€
3 rooms:
Radio Soulwax Nite Versions live
2 Many dj's
Tiga
Erol Alkan
Boys Noize
Justice
Goose dj set
Das Pop
Fredo & Thang
Hot chip
Rub-n-Tug
Danielle Baldeli
Die Verboten
One Man Party
Fanklub DJ's
Lies & DJ Stephen aka Aeroplane |
+riton, hong kong dong live, mixhell, brodinsky, ronny rolex, zaki, kurt atlantic |
|
|
| FredNova |
| kweet niet of het hier al stond, maar op 04jan08 staat Marco V bij YDR in Noxx |
|
|
| FUSyke |
31/01/08 Underworld @ AB
28€ |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FUSyke
31/01/08 Underworld @ AB
28€ |
Heb die dag m'n laatste examen, de krokusvakantie begint dan en drie dagen later word ik 21...
Met andere woorden ==> AANWEZIG!!! :crazy: :eyes: :cool:
Ben trouwens echt blij dat ik niet naar ILT ben geweest.. Voor de prijs van ILT ben ik nu én naar Underworld @ AB én naar Radio Soulwax-mas (Boys Noize, Justic, 2 Many Dj's, Soulwax, Tiga, Erol Alkan,...) @ ICC Gent.. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Heb die dag m'n laatste examen, de krokusvakantie begint dan en drie dagen later wordt ik 21... |
Tegen je 21ste mag je je -DT fouten eens wegwerken :p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tegen je 21ste mag je je -DT fouten eens wegwerken :p |
Woeps,fixed..
Laat de DT-regels nu net iets zijn waar ik in m'n heel schoolcarriere zelden fouten tegen gemaakt heb.. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: |
2 YEARS SUB-SCAPE
Friday 23.11.2007
CHYMERA (Ovum, NRK, Delsin, IRE)
MARK AUGUST (Connaisseur, Innervisions, NL)
WILL O'BRIEN (SUB-SCAPE)
Reduced entrance with codeword from [email protected]
|
Timetable:
23:00 - 2:00: Will O'Brien
2:00 - 4:00: Chymera
4:00 - 6:00: Mark August
6:00 - ?:??: Will O'Brien
Dit kan wel eens het feestje van het jaar worden op muzikaal gebied. :crazy: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Timetable:
23:00 - 2:00: Will O'Brien
2:00 - 4:00: Chymera
4:00 - 6:00: Mark August
6:00 - ?:??: Will O'Brien
Dit kan wel eens het feestje van het jaar worden op muzikaal gebied. :crazy: |
ah gaan we u tegenkomen, jasper?:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kans is groot ja :) |
|
|
|
|