|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 422)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by MikeVee
waardeloze city parade, was max 25k man om 18u |
dan waart ge beter naar het intuition summer festival gegaan, 't was de moeite!:) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by christina
dan waart ge beter naar het intuition summer festival gegaan, 't was de moeite!:) |
Ongetwijfeld, maar er moeten mensen willen gaan :( |
|
|
| Real |
Gaat er hier nog iemand naartoe?
http://www.solano.be/bahia/
Een house-feestje op de stranden van het zilvermeer, voor amper 10 euro. Dat kan alleen maar meevallen. |
|
|
| Blue Sky 99 |

De eerste namen zijn sinds vorige week gekend. Met Boratto (geweldige herrineringen aan Tomorrowland), Agoria, Carl Craig en in mindere mate Derrick May en Dahlbäck staat er voor mij persoonlijk nu al genoeg op de line-up om mij naar BXL te kunnen lokken. |
|
|
| djcresto |
AALST - Op de plaats waar vroeger dancing Backstage was op de Hopmarkt in Aalst, opent op 11september een nieuwe discotheek. De zaak, die Amnesia zal heten, biedt plaats aan tweehonderd feestvierders. De uitbaters zijn van plan een streng veiligheidsbeleid te voeren.
In het gebouw waar vroeger dancing Backstage en daarna de Hopzaal waren, worden sinds 15juli werken uitgevoerd. De zaak heeft nieuwe eigenaars en die willen op 11september een nieuwe discotheek openen. 'Vroeger waren de Hopmarkt en de Korte Nieuwstraat het hart van het Aalsterse uitgangsleven. De Backstage was de grootste discotheek van de streek en daar kwam iedereen naartoe. Nu is het hier dood, en daar willen we verandering in brengen', zegt zaakvoerster Sibel Saglam, die de tent zal uitbaten met een vennoot.
'Enkele maanden na carnaval ging de Hopzaal dicht. We hebben toen onmiddellijk onze kans gegrepen. Er wordt niets aan het gebouw veranderd, maar het interieur wordt wel opgefrist. De discobar is wat vergroot en er zijn spots weggehaald. Er komt plaats voor tweehonderd feestvierders', vertelt ze.
Toen de voormalige Backstage zijn hoogdagen beleefde, stond het niet alleen bekend om zijn feestjes, maar ook om knokpartijen en drugsgebruik in de buurt. Die reputatie willen de nieuwe zaakvoerders koste wat het kost vermijden. 'We gaan voor nultolerantie', zegt Saglam. 'Er zijn al contacten gelegd met de politie en we zijn van plan intensief met hen samen te werken. We huren ook een veiligheidsfirma in die alles in goede banen zal leiden. Daarnaast gaan we ook met een controlesysteem werken: wie naar binnen wil, moet eerst zijn identiteitskaart laten scannen. Zo weten we perfect wie er aanwezig is mochten er ooit problemen komen.'
Het is de ambitie van de uitbaters om van Amnesia een van de bekendste dancings van België te maken. 'We richten ons op 18 tot 35-jarigen en zullen progressieve house en trance brengen met zes resident dj's. Amnesia opent elke vrijdag en zaterdag en een keer per maand is het retro-avond.'
Anders dan bij andere discotheken zal Amnesia al om 21uur zijn deuren openen. 'Hoe later je opent, hoe later de mensen toestromen. Wij mikken zowel op de jongeren als op diegenen die tot 'sochtends kunnen uitgaan. Om 7uur gaan de deuren weer dicht', aldus Siglam.
Een vaste toegangsprijs is er niet. 'Die zal afhangen van het concept van de avond en van de faam van dj die draait.' |
|
|
| BZRK |
| Ik ben ook benieuwd wat daar gedraaid gaat worden :) |
|
|
| Magewout |
| Nu ben ik toch ook wel benieuwd, prog house en trance klinkt als een deftige club atmosfeer in vergelijking met de meeste electrohouse/pop die er overal gedraaid wordt deze dagen! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Magewout
Nu ben ik toch ook wel benieuwd, prog house en trance klinkt als een deftige club atmosfeer in vergelijking met de meeste electrohouse/pop die er overal gedraaid wordt deze dagen! |
Er staan al Insomnia nights op de agenda, dusja, de toon is al weer gezet. Dezelfde crap als overal dus! |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by BZRK
Er staan al Insomnia nights op de agenda, dusja, de toon is al weer gezet. Dezelfde crap als overal dus! |
Meer info gevonden op:
http://nl-nl.facebook.com/group.php?gid=141122945912552
lijkt mij idd niets vernieuwend, 'afterclub' gehalte zoals al die ander dancings die na x aantal maanden failliet gaan |
|
|
| Jasperovitsj |

Eelke Kleijn :tongue2 |
|
|
| pzK |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Eelke Kleijn :tongue2 | I'm John Mccain and I approve this message. :gsmile: |
|
|
|
|