|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En welke is deze volgens jou? |
Gn idee welke richtlijnen ze juist hanteren. Kameraad van mij zijn broer mocht afgelopen zaterdag niet binnen omdat zijn schoenen te klassiek waren en zijn hemd in zijn broek zat. Die gast is nochtans nen echte snob. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by djcresto
Gn idee welke richtlijnen ze juist hanteren. Kameraad van mij zijn broer mocht afgelopen zaterdag niet binnen omdat zijn schoenen te klassiek waren en zijn hemd in zijn broek zat. Die gast is nochtans nen echte snob. |
Was het een body2body of een gewone culture club avond?
Op body2body zijn ze helemaal niet zo streng, itt een gewone culture club avond :rolleyes: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by FUSyke
BODY TO BODY @ Culture Club
Fri 03/02/06
TIGA:crazy:
Dr. Lektroluv
Spacid
Hermanos Inglesos |
dit is een vette line-up. I love techno afterke :D |
|
|
| FUSyke |
| Weet er iemand hoeveel de inkom bedraagt in Decadance? Donderdag komt Marco Bailey naar Deca en mss ga ik er wel ff heen. |
|
|
| MikeVee |
| 23/02/06 Retabo @ La Rocca. Altijd een leuk feestje. |
|
|
| pooley |
Nieuw concept in Illi, officieel van start in Januari ( 21 - 01 - 2006), vorige zaterdag een voorproefje en twas echt lekker :) ...
Guest Dj: Spencer Parker & Lins dacht ik.
Res: Christophe & David.
Ze gaan maandelijks een nationale of int. guest binnenhalen. lekker dus voor de groove/electro/house liefhebbers. Af en toe passeert er ook een prog plaat btw :) |
|
|
| FUSyke |
| Weet er iemand wat en waar de 'aec' is in Antwerpen? |
|
|
| Jasperovitsj |
Zegt me niks :conf:
In welke context staat die "aec"? |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Weet er iemand wat en waar de 'aec' is in Antwerpen? |
CLUB INDUSTRIA - AEC
Indiestraat 10-12
B-2000 ANTWERPEN
mss ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ah dat zal dan inderdaad Industria zijn :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FUSyke
23/12/05 > Estuera @ Jeugdhuis 'De Kouter' Te Bocholt
www.diffusionparty.be |
1 uurtje is wel wa weinig, nuja niet dak ging komen, iets te ver
ma wou hem anders wel nog eens horen, highlite was :eyes: |
|
|
|
|