|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 68)
|
View this Thread in Original format
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by pooley
geld moet rollen |
Wij zitten op dezelfde golflengte :p |
|
|
| pooley |
&
you only live once
cliché cliché
/me wuift naar Aurélie, 1 dagske ;-) |
|
|
| Synthesia |
:D
| quote: | Originally posted by Aurélie
De frequentie van op stap gaan ligt hier echt wel ni hoog e :D |
Ja k'vind dat ook :p
Efkes nog vlug reviewke van verleden vrijdag @ Illu,
Ronald was de bollocks...begon zacht maar zag gelijk dat de mensen meer uit hun dak gingen toen hij wat harder begon te draaien...zeker geen set om op te zweven maar wel echt ne keer eens goed op kunnen boenken.
Jan die nam goed over met bommekes als Absolute - Daydream maar veranderde dan wel eens naar jump...t'was wel ook eens plezant en het kot daverde nogal - het publiek ging weer uit hun dak maar spijtig dat de Illusion dj's alsmaar meer en meer jump beginnen te draaien om de klanten echt te doen gaan :/
Regi die speelde zeer afwisselend en der was niet echt veel structuur in zijn set, van jump, naar trance, weer naar jump, naar retro..was wel zalig als hij Absolute - X-Factor draaide. Nog een super klassieker op het einde, Plastic Boy - Silverbath maar of het nu Wout was of Regi, de build-up tot de climax werd volledig verkracht door die onnozele acapella van Fragma (Toca's Miracle).
Toch een superavond gehad :D
ps, pooley vanavond ook Illu ? :) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Wie niet genoeg kan krijgen van Tiga
|
gaat ge naar die body 2 body fussy? ik ga mss ook wel met enkele mensen. in culture club loopt ook redelijk wat schoon vrouw volk rond zekerst? :p
en over het niet veel op stap gaan: mss heeft niet iedereen zin om elk weekend 2 dagen op stap te gaan, of vinden ze het gewoon niet leuk :conf:
Kben er blij om eigenlijk. anders nog meer replies over hoe geweldig Dj NICO wel niet is :rolleyes:
Gisteren naar cafe local geweest. De vorige keren was er redelijk veel r'nb te horen. maar nu viel het echt wel mee. wat house met elektro en een trance plaatje hier of daar:
cafe del mar up in flames :crazy:
pvd-for an angel
robert miles-children (een of andere remix die toch redelijk uplifting was)
delerium-silence.
tiga- gonna make you want me(?? kweet niet juist of ze zo noemt)
alter ego-rocker
the drill-the drill
enz... enz...
en schoon vrouwen...joeng joeng cafe local is precies de zevende hemel :tongue2 |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
gaat ge naar die body 2 body fussy? ik ga mss ook wel met enkele mensen. in culture club loopt ook redelijk wat schoon vrouw volk rond zekerst? :p
tiga- gonna make you want me(?? kweet niet juist of ze zo noemt)
|
Yep, ik ga zeker en vast! Ik kijk er al een tijdje naar uit. men eerste keer in de CC:) En er zal wel genoeg schoon volk zijn:D
En het is Tiga - You Gonna Want Me;) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Gisteren naar cafe local geweest. De vorige keren was er redelijk veel r'nb te horen. maar nu viel het echt wel mee. wat house met elektro en een trance plaatje hier of daar:
cafe del mar up in flames :crazy:
pvd-for an angel
robert miles-children (een of andere remix die toch redelijk uplifting was)
delerium-silence.
tiga- gonna make you want me(?? kweet niet juist of ze zo noemt)
alter ego-rocker
the drill-the drill
enz... enz...
en schoon vrouwen...joeng joeng cafe local is precies de zevende hemel :tongue2 |
da wete daar nooit op voorhand, ook al wa geweest... af en toe wel is leuke trance-plaatjes, soms ook uren aan een stuk oldies van madonna en greace toestanden :nervous:
schoon vrouwen, da zeker wel... ma int verlof is het meestal te druk en zitten er veel te veel kindjes |
|
|
| FUSyke |
Eroticafestival & Dancefestival Imagination 69
8 juli: 11u00 > 01u30
9 juli: 11u00 > 01u30
Location: Geraardsbergen
Er is een mainstage met allerlei acts zoals Puppetry Of The Penis, ...
Een erotic art stage.
Een Dance Hall met
* Phill (Studio 54)
* Marko (La Rocca)
* Frank (Carré)
* Mario (Red & Blue)
* 100% Isis
* Junior Jack
* En ik heb ook nog ergens gelezen dat Mr Sam komt.
* ...
http://www.imagination69.com/ |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FUSyke
* Frank (Carré)
|
wieh ! die sympathiekste dj van het land... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Antony
wieh ! die sympathiekste dj van het land... |
Ik heb hem nog maar eenmaal horen draaien en dit stond mij toen heel erg aan. Zelfs de beste man van de avond; al was dat niet moeilijk met Regi&WOut nog in de line up:p Anderen hebben hem mss al slechter horen draaien maar ik kan hem alleen maar beoordelen op wat ikzelf heb gezien en gehoord. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Line up code 06:
|
met de trein is dit niet te doen zeker? |
|
|
| pooley |
Trein tot Vilvoorde moet te doen zijn nee?
das dan nog 1km stappen ofzo |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
Kben er blij om eigenlijk. anders nog meer replies over hoe geweldig Dj NICO wel niet is :rolleyes:
|
Oei oei, der wordt nekeer iets positiefs over ne belgische dj gezegt en tis weer uit den boze. komaan crybaby.
Ma tis u vergeten dries!
Ontopic
04/02/2006: Tiga @ dirty dancing brussel (ex-mirano)
en deze avond sharam jey daar :eyes: :eyes: |
|
|
|
|