|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 301)
|
View this Thread in Original format
| Gevork |
| ^^Als het waar is--->AANWEZIG |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FredNova
no idea (snap ook dat hij dat moeilijk zelf weet)
is beetje een speciale gast (zacht uitgedrukt als zijn management hem een 'cheeky bastard' noemt maar hij zichzelf meer een 'asshat' vind) lol
op aantal vragen antwoordt hij gewoon niet :clown:
bijvoorbeeld op de vraag hoe een deadmau5 dj-set eruit ziet, zegt hij 'sounds like . but! im getting better! ' met daarachter dan een hele uitleg (vooral hoe hij werd uitgelachen vroeger met zen laptop)
hilarisch is hoe hij op de naam 'Faxing Berlin' kwam (ik kan al zeggen dat het Max Graham zijn schuld is... de rest lees je in Release van November)
dit wordt een geslaagd artikel :toothless
edit: btw die kerel (Canadees) heeft een tijdje in België gewoond! |
Dat verhaal achter Faxing Berlin is bij de meeste onder ons wel bekend denk ik .. net als het verhaal achter z'n alias :) Maar kijk wel uit naar het interview, en wie weet ga ik wel eens piepen als hij langskomt .. |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Dat verhaal achter Faxing Berlin is bij de meeste onder ons wel bekend denk ik .. net als het verhaal achter z'n alias :) Maar kijk wel uit naar het interview, en wie weet ga ik wel eens piepen als hij langskomt .. |
Niet bij mij eigenlijk.
Iemand die mij wil toelichten?
Ben benieuwd eigenlijk, ik vind ze geweldig.
Greetz |
|
|
| FUSyke |
| Sat 20/10 > MN2S presents Todd Terry & Liquid People @ Industria |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
niet dat het mss iemand interesseert, maar hier in Bocholt zijn het vanavond weer de Jenevernachten. Een vrij grote fuif waar tegen de 10.000 man op afkomt, en zoals de naam al zegt zal er jenever te krijgen zijn.
en de ambulances zullen ook wel weer klaar staan om de stoere gastjes naar het ziekenhuis te brengen om hun maag leeg te pompen. Is ieder jaar het geval, ondanks de voorzorgsmaatregelen die de organisatie ertegen neemt |
|
|
| Devilex |
DJ Christophe van Illusion:
| quote: | Wel, we zijn volop in onderhandeling met Bonzai voor een enige echte Bonzai Worx avond.
Daarnaast hebben we ook contacten met Cream Ibiza om een Creamavond op poten te zetten en nog veel meer.
|
Ben alvast benieuwd wat hiervan gaat komen :) |
|
|
| The_G0dfather |
| 13 okt trancefusion in deinze met oa Mike en Frednova |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
13 okt trancefusion in deinze met oa Mike en Frednova |
gisteren gratis toegang gewonnen voor Trancefusion, dus ik zal van de partij zijn :) |
|
|
| MikeVee |

:thepirate |
|
|
| The_G0dfather |
had ook al zoiets opgevangen
de ideale reden om niet nog eens naar a'pen af te zakken of is er in leuven ook nen alma |
|
|
| elkirst |
Toch raar ze. die mensen zijn echt kindjes. Gewoon omdat ze wisten dat er in Musicafé nen bday van dj kurt is ( komen mega veel dj's spelen ! ) gaan ze 2fabiola laten komen in alma. kheb ook al gehoord dat ineens wout vs regi is in lido en discobar galaxie in machine gedoe...
Line up in musicafe 11 oktober ( nu donderdag )
Wout
Jean ( illusion )
Joeri ( La rocca )
Tom Vain
Caspar
Jurgen ( shaft )
Vince ( groovy tunes )
Jorn ( ex-shaft )
Yves ( Shivers )
...... |
|
|
|
|