|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 150)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Er is kans dak ga... Nog effe afwachten; maar kzalt je laten weten Kevin ;) |
|
|
| TOR |
| Zou super zijn, kan ik je es inwijden in de échte trance :p |
|
|
| Progrez |
| Denkt aan den duvel he mannen! |
|
|
| Push2005 |
| Ik kom enkel voor YDR, mijn favoriete BeTA !! |
|
|
| Antony |
| ist al ni bijna 21 jaar? was toch rond kerstmis dachtek |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Antony
ist al ni bijna 21 jaar? was toch rond kerstmis dachtek |
Yep rond kerstmis.. Maar niemeer in CM vandejaar, kben eens benieuwd waar Yves het nu gaat houden!? :clown: |
|
|
| Antony |
| iets zegt mij da we het wel tijdig te weten komen ;) |
|
|
| FenixStyle |
Zag dit in Dj Fou z'n agenda staan:
19.5 TIC3 :eyespop: :eyes: (voor de slechte verstaanders: 19/05 Tiesto In Concert 3)
Er is nog nergens geen info of nieuws te bekennen omtrent een derde editie van TIC. Maar in het verleden is het al wel meer gebeurt dat Fou met info naar buiten kwam op zo'n forum, wat eigenlijk nog lang geheim had moeten blijven. Hij doet alvast de belichting voor de meeste ID&T events, en TIC1 vond ook ergens in mei plaats..
Ik denk dus die info best wel eens waar zou kunnen zijn.. :crazy: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Zag dit in Dj Fou z'n agenda staan:
19.5 TIC3 :eyespop: :eyes: (voor de slechte verstaanders: 19/05 Tiesto In Concert 3)
Er is nog nergens geen info of nieuws te bekennen omtrent een derde editie van TIC. Maar in het verleden is het al wel meer gebeurt dat Fou met info naar buiten kwam op zo'n forum, wat eigenlijk nog lang geheim had moeten blijven. Hij doet alvast de belichting voor de meeste ID&T events, en TIC1 vond ook ergens in mei plaats..
Ik denk dus die info best wel eens waar zou kunnen zijn.. :crazy: |
Moest dat voor belgië zijn dan is die datum érg ongelukkig. Plant vooral zo'n events in de blok ja :p
Ik denk nie dat deze info gaat kloppen aan gezien de Nederlandse editie normaal pas in de grote vakantie zou plaatsvinden :) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Push2005
Moest dat voor belgië zijn dan is die datum érg ongelukkig. Plant vooral zo'n events in de blok ja :p
Ik denk nie dat deze info gaat kloppen aan gezien de Nederlandse editie normaal pas in de grote vakantie zou plaatsvinden :) |
Indien het effectief klopt dan zal het zowiezo wel om de Nederlandse editie gaan hoor (ook in NL doet hij meestal de belichting). Vanwaar heb je de info dat er dan in de grote vakantie een TIC3 zou plaatsvinden? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Indien het effectief klopt dan zal het zowiezo wel om de Nederlandse editie gaan hoor (ook in NL doet hij meestal de belichting). Vanwaar heb je de info dat er dan in de grote vakantie een TIC3 zou plaatsvinden? |
Dat liet hij vaag uitschijnen in een radio-interview... Maar dat stond allemaal nog niet vast. Alleszinds komt er wel een editie.
Die datum in mei kan idd ook wel alst in Nederland is. |
|
|
| BlackShadow |
| quote: | Originally posted by Den Backer
Eens een lijstjen opstellen:
Den Backer
Devilex
TOR
domineesje dachtek ook?
...?
@ Fred > Ga mee man, gade zeker geene spijt van hebben!! :D ;) |
Backer, waarom sluit je mij uit? :whip: |
|
|
|
|