|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 184)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Ben al 2 keer aanwezig geweest op de feestjes van Elkewelke en de sfeer is er altijd dik in orde! Kleine maar gezellige locatie. |
|
|
| Devilex |
| Is er eigenlijk al een datum voor Trance Energy 2007 bekend? |
|
|
| Ataraxya |
| quote: | Originally posted by Devilex
Is er eigenlijk al een datum voor Trance Energy 2007 bekend? |
Kheb ergens gezien dat het den 10/02/2007 of wel den 03/03/2007 is. |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by Ataraxya
Kheb ergens gezien dat het den 10/02/2007 of wel den 03/03/2007 is. |
Zaterdag 10 Maart 2007 ;) |
|
|
| domineesje |
ale al 3 datums :o
edit: vertrouw de laatste datum
| quote: | | Die Trance Energy 2007 wird jetzt definitiv am Samstag, 10. März 2007 in den Jaarbeurs Hallen in Utrecht stattfinden, also ein Monat später als ursprünglich geplant. |
|
|
|
| Devilex |
| Ok, want ben bezig met plannen om een bus in te leggen vanuit Aalst. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ok, want ben bezig met plannen om een bus in te leggen vanuit Aalst. |
Great :D |
|
|
| Devilex |
| Het is dus zeker 10 maart, staat op de site van Marcel Woods |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Devilex
Het is dus zeker 10 maart, staat op de site van Marcel Woods |
ging net posten
1e naam (bevestigd):
Marcel Woods |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by domineesje
ging net posten
1e naam (bevestigd):
Marcel Woods |
ja lap! :whip: |
|
|
| Devilex |
| Marcel Woods draait daar zowat altijd, is beetje zoals Marco Bailey op I Love Techno. |
|
|
| djcresto |
zat 14 juli 2007: Dancevalley
zat 21 juli 2007: Extrema |
|
|
|
|