|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 388)
|
View this Thread in Original format
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Het zal op 04/07 zijn. Samen met Chris Tietjen, Markus Fix en Kia:toocool: |
Nog beter :) |
|
|
| Glexx |
 |
|
|
| Progrez |
sbastien4678 zat gisteren toch ook wel properkes in Le Marquis in Brussel voor de retro met Kevin Jee, Phiphi en Tofke.
Keep on tripping. |
|
|
| Synthesia |
Mayday @ Westfalenhallen in Dortmund
Line-up
Arena
ATB
Dave 202
Fedde le Grand
Judge Jules
Kyau & Albert
Lützenkirchen
Matt Hardwick
Members of Mayday
Moguai
Paul van Dyk
Sven Väth
Tomcraft
Westbam
Live: Anthony Rother
Empire
Felix Kröcher
Josh Wink
Klaudia Gawlas
Len Faki
Sven Wittekind
Umek
Live: Brachiale Musikgestalter
Live: Collabs 3000
Live: Jacek Sienkiewicz
Factory
Activator
Alphaverb
Dutch Master
Gabba Front Berlin
J.D.A.
Korsakoff
Mystery
Outblast
Shogun
Stormtrooper
Live: 2-Sidez
Live: Angerfist
Live: DHHD
Live: Marshall Masters
MC: Syco
Mixery Casino
Âme
Babor
Dominik Eulberg
Gregor Tresher
Milk & Sugar
Plastik Funk
Tom Novy
Turntablerocker
Live: Gabriel Ananda
Live: Kollektiv Turmstrasse
Datum:
30 april - 18:00 tot 09:00
Tickets:
Voorverkoop: € 49 ,-
Deurverkoop: € 58 ,- |
|
|
| FUSyke |
Fri 13/03/09 Cocoon @ CdA
23h – 01h Soul Phonic
01h – 03h Chris Tietjen
03h – 05h Frank Lorber
05h - … Smith Davis |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Fri 13/03/09 Cocoon @ CdA
23h – 01h Soul Phonic
01h – 03h Chris Tietjen
03h – 05h Frank Lorber
05h - … Smith Davis |
Alsof ze ons daar in het schipperskwartier nog niet genoeg verwennen:
Friday 10-04-2009: Diynamic label music night @ CdA
Main room
Solomun
H.O.S.H.
Stimming (live)
Allow ende kroket :eyes: |
|
|
| FUSyke |
Nu zaterdag komt Solomun ook in de Silo.
Btw Vega, welke stijl ga je donderdag draaien? |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik mag zo min of meer mijn eigen ding doen, als dat een indicatie is :p
Sowieso zal ik niet te diep, monotoon of progressief draaien, das nogal zinloos vrees ik. Maar commercieel zal het natuurlijk niet worden. Voor de groovebommekes en fidgethitjes zal je in de main room moeten zijn :D |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik mag zo min of meer mijn eigen ding doen, als dat een indicatie is :p
Sowieso zal ik niet te diep, monotoon of progressief draaien, das nogal zinloos vrees ik. Maar commercieel zal het natuurlijk niet worden. Voor de groovebommekes en fidgethitjes zal je in de main room moeten zijn :D |
Toch al goed dat ge uw eigen ding kunt doen! DJ Licious zal achter u wel de hitjes afvuren:) |
|
|
| sbastien4678 |
| quote: | Originally posted by Progrez
sbastien4678 zat gisteren toch ook wel properkes in Le Marquis in Brussel voor de retro met Kevin Jee, Phiphi en Tofke.
|
:)
Hoe weet je dat ?
Daar heb ik verschillende mensen ontmoet. Christina was de enige persoon die ik kende.
Aangenaam dan :) |
|
|
| MikeVee |
Sensation in Hasselt:
Wat organisatorische minpunten: Personeel aan de ingang dat niet kan lezen en dus moeilijk deed en dan bij het buitengaan nog lef had om achter een fooi te vragen ..., geen kluisjes meer om 24u in de deluxe area, IMO iets te weinig verlichting in de zaal (en wat er dan hing werd niet goed gebruikt zoals bij de kwallen) al leek de hele zaal me niet optimaal geschikt voor de productie (ivm vuur(werk) ed). Ik was er met mensen die normaal niet komen op zulke events en die viel het direct op dat er bijna niemand danste :toothless
Muzikaal dan:
Dr Lectroluv past er IMO niet, niet samenhangende rotzooi.
Megamix: tsja, paar cava nummers, andere weer totaal niet
Eryc Prydz: Goed, eigenlijk de eerste die wat beweging kreeg.
Armin: Vond het eigenlijk een aangename set (naar Belgische/Sensation normen), afsluiten met een Bonzai plaat :tongue2
Tocadisco: hamburger gaan eten, nog iets gedronken en doorgegaan dus niet echt veel van gehoord.
Conclusie: het viel wel mee, maar "sensation"-al was het niet echt. De fotomap schrale foto's is echter wel weer wat aangevuld
:o |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by sbastien4678
:)
Hoe weet je dat ?
Daar heb ik verschillende mensen ontmoet. Christina was de enige persoon die ik kende.
Aangenaam dan :) |
Hah. Ik was één van die verschillende mensen. Aangenaam. |
|
|
|
|