|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 222)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
Intuition Summer Event 07/07/2007
Staat in Re:Locate's agenda :) Dus op deze datum best geen betaparty. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Intuition Summer Event 07/07/2007
Staat in Re:Locate's agenda :) Dus op deze datum best geen betaparty. |
Pff; das maar in nederland.
Moet Illusion Jonas Steur cancellen omwille van dat event; het lijkt me niet.
Als er een fijn feestje bij de deur is (en gratis) verkies je dat toch wel :) |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Push2005
Pff; das maar in nederland.
Moet Illusion Jonas Steur cancellen omwille van dat event; het lijkt me niet.
Als er een fijn feestje bij de deur is (en gratis) verkies je dat toch wel :) |
Al te zien waar het is en wie er komt naar Intuition. K'zou betaparty idd wel voor kiezen, maar tzou fijn zijn als Intuition met een goede line-up naar buiten komt en we die dan ook kunnen meemaken :). |
|
|
| FCB_Fanatic |
volgende twee toegevoegd aan overzicht:
Saturday 16/06 > Menno De Jong CD Release Party @ Studio 80, Rembrandtsplein, Amsterdam (NL) - Area 1: Menno De Jong (8h set) + Area 2: Eelke Kleijn vs. Nick Hogendoorn, Fine Taste, C-Jay, Cliff Coenraad, Kimito Lopez, Re:Locate
Saturday 07/07 > Intuition Summer Event @ Bloomingdale, Bloemendaal (NL) - Menno De Jong, Re:Locate ... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Saturday 07/07 > Intuition Summer Event @ Bloomingdale, Bloemendaal (NL) - Menno De Jong, Re:Locate ... |
zeker dat die datum is?
| quote: | | 23rd June 2007: JonO'Bir ==> Intuition Event @ Club Bloomingdale, Holland |
|
|
|
| FenixStyle |
Spijtig van de té hoge inkomprijs, anders zou ik mss wel gaan.. |
|
|
| FredNova |
oei, daar gaat ni veel volk zijn op 1 juni.
Misschien wat bussen noorderburen. |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by FredNova
oei, daar gaat ni veel volk zijn op 1 juni.
Misschien wat bussen noorderburen. |
En zodoende kunnen ze weer eens concluderen dat trance niet meer aanslaat. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FredNova
oei, daar gaat ni veel volk zijn op 1 juni.
Misschien wat bussen noorderburen. |
Snap de bedoeling ook niet.. Als ge die site bekijkt, dat is qua organisatie allemaal Hollands.. Waarom laat men het dan ook niet gewoon in Nederland doorgaan? :conf:
Rare mensen, die kezen... |
|
|
| MikeVee |
| En 2 dagen later kan je gratis naar de Dance Tour in Maastricht, dat is toch vlakbij. oa Ferry Corsten en Marco V spelen daar. |
|
|
| MikeVee |
line-up Sensation Black NL 14/07/07
Scot Project
Luna
Dana
Black Identity (live)
Zany
Vince
Outblast & Promo
Angerfist (live)
MC Ruffian
Geen juimp, wel veel meer hardcore :happy2: |
|
|
|
|