|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 433)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
ahzo, nice om weten. wat een bende amateurs ma laat ons redelijk zijn! hebben er tijdens de andere avonden al 400 mensen binnengezeten???? het max dat ik er al heb gezien gaat mss 200man zijn ofzow. 400 trance-minded mensen vinden in belgie is redelijk moeilijk. ach ik zie wel. guy kzal een berichtje sturen naar u of ge nog binnenkunt :D
btw ge moet u location wel veranderen naar yellow e, aangezien ge zijt verhuisd |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
guy kzal een berichtje sturen naar u of ge nog binnenkunt :D
btw ge moet u location wel veranderen naar yellow e, aangezien ge zijt verhuisd |
Ge hebt gelijk, bij deze aangepast :D
Ik zal wel zien dat ik op tijd ben. |
|
|
| Real |
Amai, +400 trance-minded mensen, waar hebben ze die plots gevonden? En zó schokkend is de line-up toch ook weer niet.
Op tijd naar A'pen vertrekken is dus de boodschap. :-)
| quote: | | Laurent Airwave: "I will play some serious Trance classics tomorrow. Get prepared, because it's showtime." |
Lolo? :) |
|
|
| MikeVee |
Dikke set van Paul van Dyk in Amsterdam daarnet. Hij had er duidelijk zin in, zeer veel interactie en vanaf het begin de hard knallen (of leek dat zo maar na het softe Filo & Pery). :tongue2
Daarmee zit de 2de ADE avond er op, zondag dag 3 :) |
|
|
| pzK |
Ledroom was tof. Na de opwarmingsset van Fred Baker keek ik uit naar Airwave die ruimschoots op voorhand gezwind al plaatjes uit zijn cdhoes aan het voorselecteren was. Laurent heeft één van de heerlijkste trancesetjes gedraaid die ik recent gehoord heb, allemaal klassiekers zoals aangekondigd maar met enorm veel variatie. :) Originele bij momenten bombastische intro aangevuld met heerlijke platen waaronder Oliver Lieb's remix van Universal Nation & Green Martian - Industry (jummy)! Ik zoek de ID van de track tussen Energy 52 en zijn afsluitplaat Antidote - What Time Is Love (Inspired Mix). Het trackje klonk bijna wat goa-achtig met een oosters klinkende vocal in iirc.
Helaas kon Cosmic Gate dit, voor mij, helemaal niet doorzetten. De cheesy vocalplaten en mashups volgen elkaar in snel tempo op, allemaal bestaande uit simpele eenstemmige piano-melodieën en dezelfde typische Cosmic Gate/Nic Chagall basslijnen. Ook een erbarmelijke remix van Age of Love kwam aan bod. :( Gelukkig naar het einde van hun set toe speelden ze Fire Wire en Exploration Of Space. :)
Beltek speelde een zeer energieke set, veel leuke plaatjes die ik totaal niet kende, behalve zijn vrolijk eindplaatje Par, toch wel positief verrast door de Sloveen.
Tot slot het merendeel van Fast Distance gevolgd, veel uplifting plaatjes, de een wat beter dan de andere. Zijn mixing kwam wel wat onzeker over, geregeld een correctie die wat misliep; al entertainde hij wel het nog overgebleven publiek uitstekend.
Al bij al een geslaagde avond al hoefde Cosmic Gate er voor mij niet bij. :p Goodnight! |
|
|
| diddi |
Zalig nachtje. Sfeer was zéér goed, licht was zéér goed (mss nog wel een laserke gemist), geluid kon mss iets beter, maar was zeker ok. Ik ga nog naar Ledroom afzakken. Geen die-hard club volk, maar volk die echt om de muziek kwamen, wat een leuk sfeertje geeft. Spijtig dak op tijd door moest.
M.I.K.E. - Sunrise At Palamos (als ik mij nog goed herinner) en 't kot was te klein :D
Kaidreas: ben je geweest? Ik heb je niet gezien. |
|
|
| BZRK |
| Beltek, held van de avond :D Eindelijk een Arty plaat live gehoord en daar gooide ie dan nog Tomorrow van Marcel Woods bovenop. Feest! |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by diddi
Zalig nachtje. Sfeer was zéér goed, licht was zéér goed (mss nog wel een laserke gemist), geluid kon mss iets beter, maar was zeker ok. Ik ga nog naar Ledroom afzakken. Geen die-hard club volk, maar volk die echt om de muziek kwamen, wat een leuk sfeertje geeft. Spijtig dak op tijd door moest.
M.I.K.E. - Sunrise At Palamos (als ik mij nog goed herinner) en 't kot was te klein :D
Kaidreas: ben je geweest? Ik heb je niet gezien. |
Sunrise At Palamos? :conf:
Het kot ontplofte bij Taste Of Summer, en nog geen beetje. Wat was dat een geniale set van Airwave gisteren!
Airwave - Save Me
Antidote - What Time Is Love? (Inspired Mix)
Hand's Burn - Good Shot
Energy 52 - Café Del Mar (Three 'n One Remix)
Push - Universal Nation (Oliver Lieb Remix)
The Green Martian - Industry (Original Mix)
Sonic Inc. - The Taste Of Summer (Fire & Ice Vital Remix)
met daartussen nog een pak duistere plaatjes van voor mijne tijd, lekker lekker :)
Cosmic Gate was teveel van't zelfde, Beltek vond ik erg genietbaar, en Fast Distance draaide enkel uplifting platen, een stijl die mij mij live al lange tijd niet meer kan boeien.
Tis daar echt wel een gezellig clubje, hopelijk blijven ze mooie trance-namen programmeren. Het blijft me toch verrassen dat er nog zoveel volk warm loopt voor trance in A'pen. |
|
|
| Kaidreas |
@Diddi, jep ik was aanwezig, en al een chance dat ik zo vroeg was gegaan want goh een lange rij dat er stond om 22hr, zeker 400 man :rolleyes:
ik vond cosmic gate wel goed, ze brachten er de sfeer goed in. ze waren beter dan toen ik ze 5jaar geleden ofzow in highstreet heb gezien.
airwave vond ik minder. buiten de classics nog al te langdradig en weinig drive.
Fred baker was zoals vorige keer, goed bezig!:cool: |
|
|
| kvm |
Mijn eerste bezoek aan Salle Noire/ Led Room.
Muziekaal was het dik inorde/ sfeer was ook prima!
Het meest verrassende was de het geluid; echt super daar!
Teleurstellend was het licht ...
Welke meerwaarde zo'n led muur heeft is me volledig onduidelijk!
Zelden maar dan ook zelden synchroon met de muziek.
Buiten de ledwall hangt er dan ook bijna niks aan het plafond.
Logisch want zo'n muur overbelicht de kleine zaal tot en met.
Zeker bij trancemuziek ontbreek een lekkere laser ( te gebruiken bij gedimde ledlichtjes wel te verstaan )
Ik heb niks tegen een ledwall maar het probleem is dan zo'n ding constant aan staat waardoor overige belichting compleet nutteloos wordt.
Hetzelfde verhaal in de trancetenten op Tomorrowland ( 2009/2008, afgelopen editie was ik niet aanwezig ).
Meer movingheads,scans, laser en je kan veel beter inspelen op de muziek.
Gebruik de leds eerder sporadisch! Want het effect is soms wel degelijk super.
KLinkt allemaal negatief. Ik weet het :)
Afsluitend ik heb een prima avond beleefd maar dat led-gedoe moest ik toch even kwijt :) |
|
|
| Vishnu |
Fred Baker speelde een prima set als opwarmer, een paar echt goeie plaatjes gehoord die voor mij onbekend zijn.
Airwave wisselde sterke nummers af met minder sterke. Zoals aangekondigd heeft hij een reeks classics gedraaid, maar helaas vooral de echt grijsgedraaide classics. Een Born Slippy had voor mij bijvoorbeeld niet gemoeten. Anderen sprongen bij het horen van dat nummer dan weer gezwind een podium op :p Maar de meeste bezoekers waren inderdaad wel trance-minded, zoals eerder gezegd.
Cosmic Gate draaide in het begin wat teveel vocal brol naar mijn goesting, maar hun tweede uur was duidelijk beter. Ergens halfweg hebben ze een geniale plaat gedraaid die dan ook best voor veel sfeer zorgde, iemand een idee wat dat kon zijn?
Beltek bracht (verrassend) de strakste set van iedereen die ik heb gezien, leuke stijl en telkens prima aan elkaar gemixt.
Ook leuk om nog eens zoveel bekende gezichten gezien te hebben :)
Ik keer ook nog wel eens een keertje terug voor dit concept, al zal dat vooral afhangen van de line-up! |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ergens halfweg hebben ze een geniale plaat gedraaid die dan ook best voor veel sfeer zorgde, iemand een idee wat dat kon zijn? |
Vincent de Moor - Fly Away (Cosmic Gate Remix)?
Die had Real aangevraagd, onder lichte dwang van Christina volgens horen :p Maar die plaat deed de boel wel ff ontploffen :) |
|
|
|
|