|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
:crazy:
Zijn er hier mensen die er al ooit zijn naartoe geweest? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by FUSyke
:crazy:
Zijn er hier mensen die er al ooit zijn naartoe geweest? |
Fredje (FREDNOVA) hier is al een paar keer geweest denk ik, dus Fredje geef een ons een beetje feed-back aub ;)
De prijs voor de tickets vind ik wel vrij véél: +/- 163 € :nervous: :o |
|
|
| Push2005 |
Miljaar, gewoon alle groten van de wereld zijn daar precies :eyes:
Maar naar engeland reizen daarvoor... kweetnie :nervous: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Miljaar, gewoon alle groten van de wereld zijn daar precies :eyes:
Maar naar engeland reizen daarvoor... kweetnie :nervous: |
+1
ik ga wel naar tomorrowland dan:) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Push2005
Miljaar, gewoon alle groten van de wereld zijn daar precies :eyes:
Maar naar engeland reizen daarvoor... kweetnie :nervous: |
wrm niet? daar een leuke vakantie trip van maken.
maar dit is het zelfde weekend als tomorrowland zekerst???
ma daft punk, fat boy slim en groove armada treden daar ook op ofwat? :eyes: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
wrm niet? daar een leuke vakantie trip van maken.
maar dit is het zelfde weekend als tomorrowland zekerst???
ma daft punk, fat boy slim en groove armada treden daar ook op ofwat? :eyes: |
amai gij kunt lezen ofwat?:p |
|
|
| Kaidreas |
^tis gewoon niet zo duidelijk voor mij ke? kan ik er aan doen dat men brein niet zo groot is.
door een stempeltje van daft punk/groove armada en fatboy slim te plaatsen weet ik niet of ze nu mee op de line-up staan.
anyways dat zijn al zeker 3 top redenen om te gaan :cool: |
|
|
| FUSyke |
Sun 16 april
Viper Club - Gentsesteenweg 295 - 9160 Lokeren
Tom de Neef (Hed Kandi)
Alain Faber (Cherry Moon)
Mike Thompson (Cherry Moon)
Grote kans dat ik hier naartoe ga. |
|
|
| domineesje |
| quote: | | he wa verneem ik "armin comes to ghent" |
| quote: | Originally posted by christina
oooooooh vertel!!! |
:stongue: :stongue: |
|
|
| Push2005 |
| Haha, Christinas droom kapot :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha, Christinas droom kapot :p |
ocharmeeeeeeeeee |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Push2005
Haha, Christinas droom kapot :p |
ooooooooooooh, wie zal nu glimlachen vanachter de dj-booth.....
*zucht met verliefde dromerige blik*
:rolleyes: |
|
|
|
|