|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 348)
|
View this Thread in Original format
| Real |
Boh dat valt wel mee allemaal. Van een streepje techno is nog nooit iemand doodgegaan. :)
Ik ben waarschijnlijk weer paraat dit jaar. Hopelijk is het niet te ver weg, Leuven zou ideaal geweest zijn. |
|
|
| Jasperovitsj |
Antwerpen  |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Antwerpen |
We kunnen de camions misschien sturen over de Turnhoutsebaan. Vanaf de Turnhoutsepoort tot aan de Rooseveltplaats, en terug.
Of een gezellig tochtje door de Seefhoek? Tegenwoordig moet ge toch openstaan voor andere culturen?
Dan zwijg ik nog over de Herentalsebaan in Deurne. Laat ons uit respect een keer passeren voorbij de voormalige Bonzai-vestiging (of is deze ondertussen ook al omgetoverd tot een kebab-of pitazaak?)
En als afsluiter van een perfecte dag gaat de afterparty door in het stadspark!
Feest!
edit: En dan vergeet ik nog het Kiel te vermelden! |
|
|
| Devilex |
| Veel kans dat het dan ergens langs droeve wegen aan de dokken verloopt zoals die tweede keer in Gent. |
|
|
| FenixStyle |
| Ik hoop nog altijd op een CityParade in Hasselt. Het Dusartplein en Grenslandhallen-site zijn alvast ideaal voor pré- en afterparty. En de Groene Boulevard is een prachtig parcours voor de parade zelf... Alleen vrees ik dat het stadsbestuur net als in Leuven wel eens afkerig kan zijn van zo'n parade in hun stad.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Openair afterparty op het Dusartplein zou wel de max zijn, maar dat gaat nooit gebeuren. :) En als ze de ethiasarena moeten afhuren zal het prijskaartje wel stevig naar boven gaan denk ik. Maar sowieso liever Hasselt dan één of andere grauwe waalse industriestad. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| vandaag naar een 21 jarige fuif geweest, mede georganiseerd door mijn kleine zusje. Dat was dan ook de enige reden waaeom ik ben gegaaan, om mijn zus een pleziertje te doen. Was al bij al nog wel leuk, veel bier geconsumeerd hetgeen de uiteindelijke dj selectie toch iets minder belangrijk maakte. Wel veel electro crap ... veel oude nummers in een electro jasje ... wel jammer natuurlijk aangezien ze niet konden tippen aan de original versie, maar hbe mij toch geamuseerd :) |
|
|
| MikeVee |
pics? (van uw zus uiteraard) :D
Thunderdome - pay back time
zaterdag 24 mei 2008
Heineken Music Hall, Amsterdam
22.00-07.00
blackbox:
Unexist
Tha Playah
Nosferatu
D-passion
Promo
Meccano Twins
Endymion
Mad dog
lounge:
Hellfish
Dj Producer
Enzyme x
Mindustries
Tymon
Broken Rules
Daniela Haverbeck
Synapse & Seizure
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
Ticket in de pocket :happy2: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dj Producer
|
:stongue: |
|
|
| djcresto |
| De noord - zuid as in Brussel lijkt mij veruit de beste en leukste oplossing. Maarja de stad moet meewillen natuurlijk. |
|
|
| Lolo |
Er is geen betere plaats dan Brussel voor een van de volgende City Parades, past perfect bij een autovrije dag binnen de stad bijvoorbeeld. Maja. Je moet de politicards daar overtuigen.
L. |
|
|
| MikeVee |
| brussel zuigt, en autovrije dagen nog harder. :whip: |
|
|
|
|