|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 307)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| Ik vind het toch ook wel iets te prijzig eerlijk gezegd. Mijn eerste reactie is alvast dat ik ga passen. Ik denk zelfs dat Tiesto zijne Elements of life niet veel duurder was :s |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dáár is het antwoord waar Noxx z'n geld vandaan wil halen :whip: |
Ik denk niet dat ze met dat beetje geld ver zullen geraken. |
|
|
| FUSyke |
| Sun 18/11 > Sander Kleinenberg @ La Rocca |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dáár is het antwoord waar Noxx z'n geld vandaan wil halen :whip: |
zou het ni eerder tiesto zen bureau zijn da NOXX heeft uitgekozen om mee in den tour op te nemen, en da het da is da de prijs bepaald? Kdenk ni da NOXX veel van die 35 euro vangt zenne. Zou ook erg zijn moest je je inkom verdrievoudigen ofzo omdatter een guest komt. De panelen diek hier zie hangen is ook net een grote ISOS 6 foto en vanboven int klein NOXX. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
zou het ni eerder tiesto zen bureau zijn da NOXX heeft uitgekozen om mee in den tour op te nemen, en da het da is da de prijs bepaald? Kdenk ni da NOXX veel van die 35 euro vangt zenne. Zou ook erg zijn moest je je inkom verdrievoudigen ofzo omdatter een guest komt. De panelen diek hier zie hangen is ook net een grote ISOS 6 foto en vanboven int klein NOXX. |
Het is trouwens DarconProductions dat instaat voor de organisatie, Noxx zelf dient dus eigenlijk gewoon als locatie..
Veel volk zal er volgens mij toch wel op afkomen aangezien de tickets ook in het buitenland (NL en Frankrijk) worden aangeboden.. Ze mikken dan wsl ook niet op de plaatselijke 16jarigen die eens ne keer uit de bol willen gaan op Traffic en Love Comes Again... |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik. Eerst zou het Pulse Factory worden, maar CM is veel eenvoudiger te bereiken. En dan nog zo'n namen.
Devilex en gevolg gingen ook komen, dacht ik. |
ja, Pulse Factory of CM (moeielijk te kiezen)
maar mijn keuze gaat naar CM vanavond.
Ik ben ook niewsgierig over deze retro @ Pulse. Je zal vertellen... |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
ja, Pulse Factory of CM (moeielijk te kiezen)
maar mijn keuze gaat naar CM vanavond.
Ik ben ook niewsgierig over deze retro @ Pulse. Je zal vertellen... |
Bij mij is het vanavond ook Cherry Moon, hoor. Ondanks een hardnekkige verkoudheid.
Phiphi, Kevin Jee, Yves Deruyter, Fire, Tofke,... . Dat is niet te missen!
Pulse factory moet je houden voor 8 december. Dan is het daar Extreme reunion  |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by Progrez
Bij mij is het vanavond ook Cherry Moon, hoor. Ondanks een hardnekkige verkoudheid.
Phiphi, Kevin Jee, Yves Deruyter, Fire, Tofke,... . Dat is niet te missen!
|
See you there :) |
|
|
| FUSyke |
| Sebiet een beke slapen en vanavond naar GUY GERBER live:crazy: |
|
|
| Sean Walsh |
| I'm in Bruxelles Friday, 11/2 -- any recommendations??? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Progrez
Pulse factory moet je houden voor 8 december. Dan is het daar Extreme reunion |
Voorwaar een post van u waarbij ik zeg "Please tell me more!" :eyes: |
|
|
| TOR |
Dat zou idd goed nieuws zijn :)
Was er graag bij geweest vanavond, maar iedereen haakt precies af :( |
|
|
|
|