|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Mjah, ik ben niet op de vorige Tomorrowland geweest, maar als ik moet kiezen wordt het sowieso terug Dance Valley :) |
|
|
| Bunz |
Der zit toch 2 weke verschil tusse die 2 eh?
Anyway, ik wil zeker naar TL gaan, khoop da het programma even goed is als da van vorig jaar (da ik helaas heb moete misse :sadgreen: )
De tijden van Dace Valley ga ik waarschijnlijk eens naar den duts op Nature One gaan. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mjah, ik ben niet op de vorige Tomorrowland geweest, maar als ik moet kiezen wordt het sowieso terug Dance Valley :) |
mja ik organiseer waarschijnlijk in het eerste weekend van augustus een trainingskamp voor men club, dus veel kans mis ik dancevalley. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by MikeVee
za 29/7 Tomorrowland |
Staat al in de agenda :) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Bunz
Der zit toch 2 weke verschil tusse die 2 eh?
|
Vorig jaar was het, als ik me goed herinner:
Dance Valley: 5 & 6 augustus
Tomorrowland: 14 augustus |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
mja ik organiseer waarschijnlijk in het eerste weekend van augustus een trainingskamp voor men club, dus veel kans mis ik dancevalley. |
Dan Zal het dancevalley op men eentje worden :p |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
Vorig jaar was het, als ik me goed herinner:
Dance Valley: 5 & 6 augustus
Tomorrowland: 14 augustus |
klopt, maar aangezien de datum van TL nu veranderd is dacht ik 2 weke. Ma et blijkt ook weer een week te zijn zie ik op mijn (sexy P-) kalender. |
|
|
| Push2005 |
Allright :D
Tomorrowland in juli; houden zo. Dan hoef ik me geen zorgen te maken over herexamens :toothless |
|
|
| djcresto |
| tommorowland samen met godskitchen dus normaal, dat zijn redelijk veel dj's die nie kunnen komen ofwel snel moeten vliegen. |
|
|
| E-motion_error |
| Ach vorig jaar werd ook eerst een andere datum gezegd...het is nog lang er kan nog veel veranderen |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Staat al in de agenda :) |
Idem :) |
|
|
| TOR |
en de line-up voor het intuition winter event is compleet
slechts één room dit keer blijkbaar, maar daar rouw ik niet om.
Andy Moor
Airbase
Orkidea
Menno de Jong vs. Jonas Steur
:crazy: |
|
|
|
|