|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 199)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Heb ik eerlijk gezegd geen idee van, er was toch sprake van het in Antwerpen te doen. Het zal sowiezo terug in Vlaanderen zijn want ze switchen om de 2 jaar. |
|
|
| Den Backer |

| quote: | 08/02 - nieuw clubconcept DÉJÀ VU
BLUE FLAME de promotor achter succesvolle concepten, stelt zijn nieuw clubconcept voor DÉJÀ VU.
DÉJÀ VU heeft 5 residents die elkaar systematisch afwisselen:
TLP, MYSTIQUE, NICOLAZ, N8N en NEON zullen elke vrijdag het ruim vullen met hun eclectische beats. DÉJÀ VU brengt namelijk een muzikale mix tussen RnB/Hiphop & elektronische muziek. In een notedop, DÉJÀ VU brings THE BEST OF BOTH WORLDS.
Nanno Sur L’o wordt de thuisbasis van club DÉJÀ VU. Verwacht comfort van het hoogste niveau, muzikale hoogtepunten in een uitgelezen kader vol ambiance.
De club en zijn zinnenprikkelende omgeving biedt plaats voor 1.000 personen. DÉJÀ VU houdt van uitbundigheid maar ook van privacy. Beide voorkeuren zijn verwerkt in het ontwerp en het interieur van de club die bestaat uit een main level met 3 bars, 2 V.I.P. podiums, 2 private boxen en een mezzanine met 1 “bottles en bubbles” bar.
DÉJÀ VU, het ankerpunt in Antwerpen!
GRAND OPENING: VRIJDAG 2 FEBRUARI 2007
DÉJÀ VU
St. Laureiskaai 2
2000 Antwerpen
Elke vrijdag vanaf 23u00
www.deja-vu.be
(JN)
Geplaatst op: 08-01-2007 |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| God, kan er tegenwoordig echt NIEMAND meer met een origineel concept uitpakken? Het enige wat organisatoren tegenwoordig precies nog kunnen is achter de trends aanlopen en goedkope danscafémuziek proberen in te kleden alsof het iets gloednieuw, exclusief en origineel is, precies of ze hebben het warm water uitgevonden. Is het niet Jump, dan is het wel R&B of Groove. En dan te geloven dat België 10 jaar geleden een muzikale trendsetter was :rolleyes: |
|
|
| Aurélie |
| Dringend Pulse eens bezoeken, Jasper :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Moest dat wat dichter bij de deur liggen zou ik daar geregeld zitten ja :)
Maar toch typerend dat de meest succesvolle en meest geanticipeerde feestjes de laatste paar jaren de Retro's, Memories en Reunions zijn? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar toch typerend dat de meest succesvolle en meest geanticipeerde feestjes de laatste paar jaren de Retro's, Memories en Reunions zijn? |
Wil dit naast het feit dat het populaire muziek is niet zeggen dat de mensen terug naar de zuivere feestmuziek van vroeger willen en niet langer de aandacht schenken aan het 'zien' en 'gezien worden'. |
|
|
| Antony |
| quote: | | DÉJÀ VU brengt namelijk een muzikale mix tussen RnB/Hiphop & elektronische muziek. In een notedop, DÉJÀ VU brings THE BEST OF BOTH WORLDS. |
das dus r&b me om het halfuur een afwisseling van hands up for detroit en yeah yeah. (om de 2 uur pakt rockin' der nog bij) |
|
|
| MikeVee |
Q-dance presents: Promo - the resistance below
24.03.2007 Heineken Music Hall, Amsterdam (NL)
Promo + HMH = :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Antony
das dus r&b me om het halfuur een afwisseling van hands up for detroit en yeah yeah. (om de 2 uur pakt rockin' der nog bij) |
Hence my frustration ;) |
|
|
| FUSyke |
| Sun 18/02/07 > Mr Sam - Lyteo World Tour @ Escape Concept |
|
|
| Aurélie |


:eyes: :crazy: :eyes:
Helaas examens hier ... |
|
|
| Config |
'Free Coktail Drink'
geniaal.
wel een lekker line up. maar hier ook examens. |
|
|
|
|