|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 406)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| Gaat er nog iemand naar het Amsterdam Dance Festival? |
|
|
| MikeVee |
Yep,
vrijdag zeker naar Paul van Dyk.
Indien ik vijdag de hele dag vrijaf krijg donderdag ook nog naar Intuition Invites. |
|
|
| Unique2701 |
Ik probeer op de valreep toch nog een kaartje te krijgen voor Armada, vooral om Way Out West te zien.
Vrijdag Laurent Garnier live in de Milky way. |
|
|
| Jasperovitsj |
Bon, Café D'Anvers viert dit jaar zijn 20-jarig bestaan, en ter ere daarvan hebben ze de komende weken een paar serieuze kleppers uitgenodigd. Een klein overzichtje:
- Zaterdag 31/10: 20 Years CDA part 1 met o.a. Kevin Saunderson, Rolando, Aril Brikha live
- Vrijdag 13/11: Rejected Label Night met Joris Voorn en Edwin Oosterwal + o.a. Tofke (weten we meteen waar ik m'n verjaardag ga vieren :crazy: :crazy: )
- Zaterdag 14/11: 20 Years CDA part 2 met o.a. Timo Maas
- Vrijdag 27/11: Electronation met o.a. Michel De Hey, Benny Rodrigues en Terry Toner
- Zaterdag 28/11: DJ Sneak
- Zaterdag 26/12: 20 Years CDA part 3 met o.a. Sven Väth :tongue2 |
|
|
| Frenkieee |
| 31/10 ziet er verdomd lekker uit, kans is groot dat ik daarbij ga zijn! |
|
|
| FUSyke |
| Fri 13/11/09 H.O.S.H. @ Decadance |
|
|
| FUSyke |
| Thu 03/12/09 The Field @ Botanique |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Yep,
vrijdag zeker naar Paul van Dyk.
Indien ik vijdag de hele dag vrijaf krijg donderdag ook nog naar Intuition Invites. |
Gisteren naar de Polle geweest, en na de wat tegenvallende set van verleden jaar vond ik het weer zeer aangenaam.
Hij was duidelijk in vorm, zelden zo actief bezig gezien met als resultaat een banging setje :D |
|
|
| Mr_Pedro |
Intuition Invites uiteindelijk niet gedaan?
1e keer dat ik Gareth Emery en Markus Schulz live zag, was gewoonweg subliem! Vooral Gareth Emery heeft me zeer positief verrast. Menno vind ik normaal altijd goed, maar ik vond hem uiteindelijk de minste van de 3 uiteindelijk.
Leuke locatie ook (Ocean Diva). Jammer dat ie niet kon varen door de mist. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ah, Ocean Diva, good times :) |
|
|
| FUSyke |
Nog eentje voor de Jasper:
November 21
Special Party at Silo Club
Already confirmed :
Kollektiv Turmstrasse Live
Darko (special House set)
Het is dan ook juist Groove City ggrrrr |
|
|
|
|