|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| precision vind ik anders wel super |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Crasher is Idd zeer vetjes :) Zijn er hier mensen die regelmatig eens naar een Engelse club gaan? Welk vervoer gebruik je dan? Hoeveel kost dit dan? ... |
Ik ga wel eens naar Engeland ja :D Ben 3 x naar Godskitchen in Birmingham geweest dit jaar, alle keren met het vliegtuig.
De eerste keer via Easyjet naar Londen en vanaf daar met de trein naar Birmingham. Vliegen is ongeveer 1 uur en met de trein van Londen naar Birmingham ongeveer 3 uur. Heen is niet zo'n probleem, maar als je een nachtje gefeest hebt en dan met de trein terug is niet aan de raden. Reiskosten waren ongeveer 250 euro.
De vorige 2 keren, rechtstreeks van Amsterdam naar Birmingham gegaan met het vliegtuig. Voordeel is, is dat je bij KLM met studentenkorting kan reizen. Ik betaalde voor de tickets toen 175 euro en vloog 's avonds heen en meteen 's ochtends weer terug. Dus geen lange terugreis in de trein etc. Zonder studentenkorting ligt het eraan of je in een gunstige tijd vliegt en of er genoeg aanbod is. Als je aankomt op Birmingham is het ongeveer 15 minuten met de trein naar de binnenstad van Birmingham (7 euro retourtje van en naar vliegveld) en dan kan je lopen of een taxi pakken naar Godskitchen :)
Als er verder vragen zijn, stel ze gerust :) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ik ga wel eens naar Engeland ja :D Ben 3 x naar Godskitchen in Birmingham geweest dit jaar, alle keren met het vliegtuig.
De eerste keer via Easyjet naar Londen en vanaf daar met de trein naar Birmingham. Vliegen is ongeveer 1 uur en met de trein van Londen naar Birmingham ongeveer 3 uur. Heen is niet zo'n probleem, maar als je een nachtje gefeest hebt en dan met de trein terug is niet aan de raden. Reiskosten waren ongeveer 250 euro.
De vorige 2 keren, rechtstreeks van Amsterdam naar Birmingham gegaan met het vliegtuig. Voordeel is, is dat je bij KLM met studentenkorting kan reizen. Ik betaalde voor de tickets toen 175 euro en vloog 's avonds heen en meteen 's ochtends weer terug. Dus geen lange terugreis in de trein etc. Zonder studentenkorting ligt het eraan of je in een gunstige tijd vliegt en of er genoeg aanbod is. Als je aankomt op Birmingham is het ongeveer 15 minuten met de trein naar de binnenstad van Birmingham (7 euro retourtje van en naar vliegveld) en dan kan je lopen of een taxi pakken naar Godskitchen :)
Als er verder vragen zijn, stel ze gerust :) |
(vliegticket) 175€ + (trein) 7€ + inkomticket + drank & eten = een kleine 250€ :nervous: Nog een paar maandjes wachten dus tot als ik in juli kan gaan werken:) |
|
|
| FUSyke |
Voor de liefhebbers:p :
Woensdag 04 MEI (5 mei = feestdag)
BLACK HOLE NIGHT @ KOKORICO met DJ's:
22u - 24u: DJ Luc
24u - 02u: DJ MARK NORMAN
02u - 04u: DJ COR FIJNEMAN
04u - 06u: DJ TON TB
06u - ??u : DJ Filip Delie
Mij ga je er in elk geval niet zien:) |
|
|
| MikeVee |
| Pffft, weeral Cor Fijneman. Beseft die dan zelf niet dat hij toch wat teveel in België speelt? |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Pffft, weeral Cor Fijneman. Beseft die dan zelf niet dat hij toch wat teveel in België speelt? |
Net hetzelfde voor de "blackholenight-invasie" |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Net hetzelfde voor de "blackholenight-invasie" |
+1
Das dus het nadeel van die Hollandse dance mega-concerns. Ze hebben Belgie als nieuwe afzetmarkt ontdekt en willen die al meteen volledig inpalmen en overrompelen, terwijl ze daar stiekem serieus overkill mee creëren... |
|
|
| pooley |
Tis wel waar wat ge zegt, blackhole en cor overkill. Kan wel zijn dat ze goed draaien (Cor was laatste keer in Lloret en ik weiger elke keer wnr hij in illusion draait :) maar ga der ni echt nen extra poot voor uitsteken.
resident dj's zijn beter :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by pooley
resident dj's zijn beter :) |
Danjo & Rob styles :) |
|
|
| pooley |
neu, jan, jean, christophe :)
en ja heb die 2 nog niet bezig hehoord, damn you work on saturdays ! |
|
|
| FUSyke |
| Friday 22/04/05 >>> Ronald Van Gelderen @ Illusion (Member Night) |
|
|
| FUSyke |
25.06.2005 Impulz Outdoor @ Recreatiegebied Bussloo
Open Air Stage – Land
Dave Clarke
Timo Maas
Ben Sims
Joey Negro
Benjamin Bates
Alter Ego LIVE
Open Air Stage – Water
Paul van Dyk
Marco V
Eddie Halliwell
Adam Sheridan
Joyce Mercedes
Concept
Kevin Saunderson
Luke Slater
Monika Kruse
James Ruskin
Blake Baxter
Greg Martini
Funk D’Void LIVE
HQ
BK & Ed Real back 2 back
DERB
Andy Whitby
Technikal aka Alf Bamford
JP
Fausto
Danny D
X-Force
Captain Tinrib LIVE
Hard Forrest
Luna
The Prophet
Balistic
Beholder
Mark EG
Dano
Uberdruck
Ghost
Malika
Duro |
|
|
|
|