Iemand nog een Carat Reunion gepland de komende 24 uren? Wij nemen morgenochtend vanuit Antwerpen een van de eerste treinen richting Lier en vallen tussen zeven en acht Illusion binnen, de familiale kerstdiners handig ontwijkend. Illusion gaat bijna dicht. Ge moet er iets voor over hebben.
MikeVee
Och, binnenkort kan je naar Illusion reunions in Carat.
kvm
quote:
Originally posted by MikeVee
Och, binnenkort kan je naar Illusion reunions in Carat.
En wat bedoel je daarmee?
--
Het was trouwens vollenbak gisteravond in Lier!
Carat blijven toch de parties van het jaar me dunkt.
Zeker de kersteditie !
Synthesia
Was er ook gisteren bij in Illusion. En was zeker dik in orde. Zat zeker stampvol, en dat om middernacht al, gelukkig niet te lang hoeven aanschuiven. Vestiaire was al vol en alle jassen moesten in de auto's gelaten worden wat welk efkes minder was maja :)
De 'dark Illusion clubby' feeling was er zeker nog wel en al bij al een prima feestje, maar moet wel zeggen dat ik wel al betere feestjes heb meegemaakt in Illusion, een tijd lang geleden dan. Ook veel jonger volk..
Progrez
Kot gesloten om 15.00u 's middags. Zonde, er was nog volk dat verder wilde doen. After (van de after) was in de Paradise in Antwerpen. Man van de avond-ochtend-dag wat mij betreft, was Jean.
Illusion mag na 23 jaar ophouden te bestaan, dat ze de Carat Reunions maar af en toe terug uit de kast halen.
Progrez
quote:
Originally posted by kvm
En wat bedoel je daarmee?
Volgens de geruchten gaat Carat opnieuw open. Op een andere locatie uiteraard maar wel met Vanja, de vroegere bazin van het spel.
Jasperovitsj
De dame in kwestie:
Den Backer
Had die al gezien. Gaat wijs worden als het opnieuw open gaat.
Maar denk dat ze toch zwaar de hete adem van stadsbestuur en politie in hun nek gaan voelen qua drugsbeleid. En van moment dat er iets banaals gebeurd, alweer sluiten.. Anno 2010 staan ze daar niet voor te springen.