|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 266)
|
View this Thread in Original format
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Valt dat mee dat mijn boeking niet vanuit Illusion zelf kwam, maar van Mike. En die vond blijkbaar wel dat ik talent heb, want ik mag volgende keer terugkomen :p |
Ge moogt nog is komen opene voor 20 man, ja man, gij hebt het gemaakt zene, proficiat |
|
|
| Jasperovitsj |
| En verwacht je nu echt dat ik mezelf vannacht in slaap ga huilen omdat het volgende Illusion fanboyke in de rij niet omkan met kritiek en dan maar terugvalt op goedkoop gescheld en doorzichtig sarcasme? Bewonderenswaardig toch hoe ze het blijven proberen. :) |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En verwacht je nu echt dat ik mezelf vannacht in slaap ga huilen omdat het volgende Illusion fanboyke in de rij niet omkan met kritiek en dan maar terugvalt op goedkoop gescheld en doorzichtig sarcasme? Bewonderenswaardig toch hoe ze het blijven proberen. :) | You're the man, echt, respect, gij hebt het gemaakt in de internationale DJ scene |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bedankt voor je complimentjes. Het is voor m'n fans dat ik het doe! :) |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bedankt voor je complimentjes. Het is voor m'n fans dat ik het doe! :) | Graag gedaan, je hebt er een nieuwe hevige fan bij, ik volg je vanaf nu op de voet :happy2: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Voor 10€ wil ik je gerust een gesigneerd foto toesturen hoor? :) |
|
|
| Config |
| ah , 3 pagina's gemist in een dikke 2 uur :wtf: |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voor 10€ wil ik je gerust een gesigneerd foto toesturen hoor? :) | Nee dank ja, kdoe et voor de muziek, ni vo uwe kop zene :happy2: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TV06
Nee dank ja, kdoe et voor de muziek, ni vo uwe kop zene :happy2: |
Ik vraag mij af waar jij in godsnaam TEW studeert, want veel zinnigs heb je hier nog niet gezegd. |
|
|
| Eagle` |
damn jingskes ik mis hier gewoon de zuveelste flamethread :(
| quote: | Originally posted by TV06
Das nog triestiger dan seg da ge zo een opmerkingen moe geven, da heeft communicatietechnologie gestudeerd en kan nog ni eens deftig met de mensen communiceren... Kzien u zo vo mij, nerdje met een brilleke da gansen dag achter zijn pcke zit en volledig wereldvreemd is vo de rest... Nerges iet te zeggen dus moe zich dan via deze weg maar wat afreageren.... La mij raden, ge woont nog thuis bij de mama ook zekers :-) |
Lol tomme hij zit er gelijk volledig op :wtf: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Lol tomme hij zit er gelijk volledig op :wtf: |
Ja volledig doorgrond, psychologie had misschien een betere keuze geweest dan TEW :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| TEW kan evengoed Tuinonderhoud En Weibemesting zijn natuurlijk :D |
|
|
|
|