|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
After Danny Howells Barocco present another king of progressive on earth mister ANTHONY PAPPA the globe trotter dj playing a 3 hours set
Line up:
ANTHONY PAPPA (React - Global underground - Nu breed)
THE GLOBAL BROTHERS (aka TC BRAIN AND SONIK)
PETER NOVAK (E-motion - News)
REALITY
www.clubbarocco.be |
Wanneer? :eyes: |
|
|
| FUSyke |
| Crasher is Idd zeer vetjes :) Zijn er hier mensen die regelmatig eens naar een Engelse club gaan? Welk vervoer gebruik je dan? Hoeveel kost dit dan? ... |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wanneer? :eyes: |
ANTHONY PAPPA (react-global underground-nu breed)
THE GLOBAL BROTHERS (aka TC BRAIN AND SONIK)
PETER NOVAK (e-motion-news)
REALITY
DATE >>>15/04 |
|
|
| FUSyke |
TRANCE UNIVERSE TRIP 9 - Sunday 15/05 - Dance-Arena Highstreet (waar Gert Verheyen zijn vriendin leerde kennen:p :D )
LINE UP:
Cosmic Gate
Yves Deruyter
Precision
DJ Marcky |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Crasher is Idd zeer vetjes :) Zijn er hier mensen die regelmatig eens naar een Engelse club gaan? Welk vervoer gebruik je dan? Hoeveel kost dit dan? ... |
Moet je bij Freezel, Emma of FredNova zijn denk ik :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
TRANCE UNIVERSE TRIP 9 - Sunday 15/05 - Dance-Arena Highstreet (waar Gert Verheyen zijn vriendin leerde kennen:p :D )
LINE UP:
Cosmic Gate
Yves Deruyter
Precision
DJ Marcky |
precision... who's in? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
ANTHONY PAPPA (react-global underground-nu breed)
THE GLOBAL BROTHERS (aka TC BRAIN AND SONIK)
PETER NOVAK (e-motion-news)
REALITY
DATE >>>15/04 |
Sweet, en een week later Steve Gerrard en Pole Folder in La Rocca! :crazy: |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by djcresto
precision... who's in? |
woooooooot cosmic gate...
I'm in. :cool: |
|
|
| eieregooie |
| Cosmic Gate vinnik wel geinig, maar beetje hard naar mijn smaak... Maar zou voor een keertje niet vervelend zijn denk ik zo :D Alleen de rest spreekt me niet echt aan... |
|
|
| Kaidreas |
| ^mij ook niet echt :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| En het is en blijft den Highstreet hé... als zelfs Gertje Verheyen daar een vrouwke kan versieren...;) :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| ^maar ze hebben wel een lekker dansereske.. ma kvind het wel een foorkeet geworden eigenlijk. bwak |
|
|
|
|