|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 71)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Allright :D
Tomorrowland in juli; houden zo. Dan hoef ik me geen zorgen te maken over herexamens :toothless |
herexamens :conf: allé
dan ga je zeker ni op kot mogen :D
'k zou beter zwijgen, lijkt er naar uit dak zelfs ma half klaar ga geraken met de mijne van kerstdag :wtf: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by MikeVee
za 29/7 Tomorrowland |
en ID&T heeft al laten lekken dat de line-up op 28-7 wordt meegedeeld, wijzigingen tot 1min voor het even onder voorbehoud |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
en ID&T heeft al laten lekken dat de line-up op 28-7 wordt meegedeeld |
Waar is dat nu weer goed voor. Ene dag op voorhand :rolleyes: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Waar is dat nu weer goed voor. Ene dag op voorhand :rolleyes: |
Toch altijd leuk als je naar een festival gaat en je weet niet wie er in de line up staat:rolleyes: En als het op dezelfde datum valt als Godskitchen dan zullen we hier wel tevreden moeten zijn met de overschot. Mja, er zijn nog festivals genoeg. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En als het op dezelfde datum valt als Godskitchen dan zullen we hier wel tevreden moeten zijn met de overschot. Mja, er zijn nog festivals genoeg. |
Juist niet, nu gaan er weer dj's zijn die er anders niet zouden zijn.De dag van Mysteryland is er in de UK het Creamfields festival en daar zijn ook massa's artiesten die beide festivals aandoen. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Juist niet, nu gaan er weer dj's zijn die er anders niet zouden zijn.De dag van Mysteryland is er in de UK het Creamfields festival en daar zijn ook massa's artiesten die beide festivals aandoen. |
Zolang ze maar origineel zijn! Toch vind ik het spijtig dat ze hun line up zo laat gaan bekend maken. |
|
|
| E-motion_error |
| En jij neemt die post serieus? :rolleyes: |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
En jij neemt die post serieus? :rolleyes: |
Ik neem ze even serieus als de jouwe:rolleyes: |
|
|
| E-motion_error |
| ach ach zo snel vijandig doen :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by TOR
en de line-up voor het intuition winter event
Menno de Jong vs. Jonas Steur
:crazy: |
iemand daar al ervaring mee? klinkt wel té vet :p |
|
|
| The_G0dfather |
| haha, de verwarring die een mens kan zaaien door er geen smiley bij te zetten |
|
|
|
|