|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 288)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
Ik geef ze max 8 maanden voor ze sluiten of ze het roer radicaal omgooien. In deze tijden een mega-club beginnen in Vlaanderen is weggesmeten geld.
Met deze muziekstijl ga je niet meerdere dagen per week duizenden mensen blijven lokken. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Price : 10,00 Euro before midnight ; 12,00 Euro after midnight
Hours : 23h. - 8h. + afterhour (8h. - ...) |
23:00 - 01:00: Massimo girardi
01:00 - 02:00: Live: Tom Dazing
02:00 - 05:00: Guy Gerber
05:00 - 08:00: Chris Tietjen
08:00 - 10:00: Kia
Dit gaat een mega feestje worden!!!:crazy: |
|
|
| MikeVee |
 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Ik geef ze max 8 maanden voor ze sluiten of ze het roer radicaal omgooien. In deze tijden een mega-club beginnen in Vlaanderen is weggesmeten geld.
Met deze muziekstijl ga je niet meerdere dagen per week duizenden mensen blijven lokken. |
Als ik me niet vergis kan er maar 350 man binnen. Zo mega is dat nu toch niet? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by djcresto
Als ik me niet vergis kan er maar 350 man binnen. Zo mega is dat nu toch niet? |
Het was toch tegen de 2000 bij de eerste berichten die er toen van verschenen? |
|
|
| Devilex |
Het was toch tegen de 2000 bij de eerste berichten die er toen van verschenen? |
Kan inderdaad paar duizend man binnen hoor. Zijn dan ook veschillende zalen. |
|
|
| Progrez |
|
Hierzie, den besten bunker van nature one organiseert een avondje in één der beste locaties van België! Dat kan niet verkeerd zijn. Kzeng zeker presengt. |
|
|
| massiveK |
OP 15 september zal de Technoparade in Parijs Plaatsvinden.
meer info : http://www.technoparade.fr/
Een interessante truck: de be.radio truck met o.a Monika Kruse, Anja Schneider, M.I.A, Molly (100% meisjes dus :))
Op 15 avond organiseert ook be.radio een party in Parijs @ Batofar (een boot op la Seine) met Monika Kruse en Karotte
Meer info: www.batofar.org en www.beradio.net ;) |
|
|
| FUSyke |
November, 24 2007 at M_NUS room at Groove City with Ritchie, Magda etc.
Brussels Kart Expo A.Gossetlaan 11 - 1702 Groot-Bijgaarden, Groot-Bijgaarden, 1702
Cost : tba
MINUS Room 20.00 - 22.00 : DARKO 22.00 – 24.30 : MAGDA 24.30 - 01.30 : GAISER (live) 01.30 - 03.30 : RICHIE HAWTIN 03.30 - 05.30 : MARCO CAROLA |
|
|
| christina |
| gaat er eigenlijk iemand naar laundry day deze zaterdag? |
|
|
| Xilver |
 |
|
|
| Real |
| Wat kan marginaliteit toch lachwekkend zijn. |