|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 132)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by Devilex
Enterprise Records Presents
Saturday 30.09.06 @ Silo - Leuven
EXTREME REUNION
Tofke
Cosmo
Marko
Phi Phi
Frank Struyf
Peter Novak
Fred Naesen
Franky Jones
Yves Deruyter
Jones & Stephenson live
more info soon to follow |
:eyespop: |
|
|
| Progrez |
Iemand die ook naar Creamfields UK gaat komende weekend (26.08)?
Er zullen zowiezo al weinig Belgen zijn dus Beta's mogen altijd een pilske komen meedrinken met ons. Ik trakteer! |
|
|
| MikeVee |
| Hopelijk voor u dat er geen BeTA's komen, want een pint op een engels feest kost toch al gemakkelijk 5 euro :toothless |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Progrez
Iemand die ook naar Creamfields UK gaat komende weekend (26.08)?
Er zullen zowiezo al weinig Belgen zijn dus Beta's mogen altijd een pilske komen meedrinken met ons. Ik trakteer! |
Ik was nog aan't twijfelen, misschien met de vriendin gaan, de dag dervoor is't ook weer Godskitchen in Birmingham (eindelijk) met Armin (4h) en Schulzie(3h). Werd weer eens tijd want was daar wel ferm downhill aan't gaan de laatste paar maanden heb ik gehoord. Is nu maar om de 2-3 weken en de line-ups zijn minder tranzy.
Met welke maatschappij vlieg je der naar toe Progrez? Of neem je den Eurostar? |
|
|
| Progrez |
| quote: | | Hopelijk voor u dat er geen BeTA's komen, want een pint op een engels feest kost toch al gemakkelijk 5 euro |
Inderdaad. En dan zwijg ik nog over den inkom en het vliegtuigticket.
Dieven! |
|
|
| Progrez |
| quote: | | Originally posted by Synthesia Met welke maatschappij vlieg je der naar toe Progrez? Of neem je den Eurostar? |
Ik vertrek vanuit Amsterdam met het vliegtuig. Maatschappij weet ik niet; mijn reisgezel heeft de tickets.
Komen zeg ik u! |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Progrez
Iemand die ook naar Creamfields UK gaat komende weekend (26.08)?
Er zullen zowiezo al weinig Belgen zijn dus Beta's mogen altijd een pilske komen meedrinken met ons. Ik trakteer! |
ik ga mee progrez :tongue3 , ik zit aant raam :whip: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Progrez
Ik vertrek vanuit Amsterdam met het vliegtuig. Maatschappij weet ik niet; mijn reisgezel heeft de tickets.
Komen zeg ik u! |
Nog eens gekeken bij SN en zou een grapken zijn van 300+ EUR per persoon :/ zonder hotel en tickets voor het evenement zelf...mja, zal wachten tot nen andere keer zijn.. |
|
|
| Antony |
wie gater morgen almaal naar Dancetour in Eindhoven?
Antony (+2) |
|
|
| MikeVee |
wie gaat er morgen allemaal naar Dancetour in Eindhoven?
Antony (+2)
Michael (+1 TBC ; dus nog plek vanuit Leuven :clown: )
:) Armin :) MIKE :) Ronald Van Gelderen :) Ron Van Den Beuken :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
wie gater morgen almaal naar Dancetour in Eindhoven?
Antony (+2) |
ik heb wel zin om te gaan, maar jk ben pas tegen half vier terug thuis, dan nog klaarmaken en een drie kwartier rijden, ... tzal dan wel een uur of vijf zijn eer ik daar ben.
ik weet het nog niet heel zeker dus ... |
|
|
| Devilex |
wie gaat er morgen allemaal naar Dancetour in Eindhoven?
Antony (+2)
Michael (+1 TBC ; dus nog plek vanuit Leuven :clown: )
Devilex + Den Backer (+1)
:) Armin :) MIKE :) Ronald Van Gelderen :) Ron Van Den Beuken :) |
|
|
|
|