|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 378)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Maar voor mij nen halven bak wel :p |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Maar voor mij nen halven bak wel :p |
Dan hebben we een deal. |
|
|
| FenixStyle |
Vind de line-up best wel tegenvallen in vergelijking met de voorbije jaren. Vooral van de Trance Classics had ik toch meer verwacht..
Nuja anderzijds staan er nog wel paar leuke namen bij, dus amuseren zullen we er ons zowiezo wel als we gaan.. |
|
|
| Push2005 |
Wat een domme lineup vgl met vorig jaar; althans qua grote namen toch. Ferry & Tiesto zijn 10 keer de dj's die Paul & Armin tegenwoordig zijn. Voor die losers kom ik mijn kot alleszins niet meer uit.
Aly & Fila en John O' Callaghan staan erop; haha... trance is nog een stukje meer gestorven. Aan de classics stage maak ik zelfs geen woorden vuil, ik spaar mijn geld wel voor Nature One. |
|
|
| Devilex |
| Ik vind de lineup in zeker zin ook wel wat tegenvallen, maar wat dan nog. Amuseren zal ik me ginder wel, is al verschrikkelijk lang geleden dat ik nog eens een trancefeestje gedaan heb. |
|
|
| Remofski |
Ik ga wel, maar ik ben eveneens niet bijzonder enthousiast over die line-up. Johan Gielen, Rank 1 en Jochen Miller zouden wel eens de moeite kunnen zijn. Wie weet.
Gaat die bus nog door trouwens? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Remofski
Ik ga wel, maar ik ben eveneens niet bijzonder enthousiast over die line-up. Johan Gielen, Rank 1 en Jochen Miller zouden wel eens de moeite kunnen zijn. Wie weet.
Gaat die bus nog door trouwens? |
Als er genoeg volk is wel ja :) |
|
|
| Config |
TyDi (wat heeft die al bewezen?) en Fausto op mainstage? who the hell is Fausto?
Classics stage: epic loss. Spider Willem?
WHAT
THE
|
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
TyDi (wat heeft die al bewezen?) en Fausto op mainstage? who the hell is Fausto?
Classics stage: epic loss. Spider Willem?
WHAT
THE
|
Fausto draait al lang mee en heeft al op zowat alle grote Nederlandse feesten gestaan.
En Spider Willem is gewoon een legende, die speelt al trance van begin jaren 90 op de Nederlandse raves. Het is niet omdat jij die niet kent dat ze niets voorstellen. ;) |
|
|
| Config |
dat zijn niet de namen die ik daar wil zien staan. Ik kan honderden betere namen geven en die zeker een even goeie set gaan afleveren..
En Fausto draaide op Qlimax, enough said |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Fausto draait al lang mee en heeft al op zowat alle grote Nederlandse feesten gestaan.
|
DJ Jean ook; jaren '80 zelfs maar dat zegt niets over z'n draaikwaliteit en trackselectie hé :p
Daarbij zijn de platen van Fausto enorm cheesy vgl met die van andere namen die al lang meedraaien.
Als ze wilden imponeren op een classics stage hadden ze beter een 3uur durende live van Oliver Lieb geplanned  |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
dat zijn niet de namen die ik daar wil zien staan. Ik kan honderden betere namen geven en die zeker een even goeie set gaan afleveren.. |
En die 100en namen zijn allemaal dj's die geen kat kent, buiten de 3 luisteraars van hun onlineradioshow. Fausto is een gekende naam en daar gaat het om.
| quote: |
En Fausto draaide op Qlimax, enough said |
ja, net zoals Armin Van Buuren, Cosmic gate, ferry Corsten, rank 1, Remy, Marco V, Michel De hey, ... ook allemaal op Qlimax gestaan hebben :p
| quote: | Originally posted by Push2005
DJ Jean ook; jaren '80 zelfs maar dat zegt niets over z'n draaikwaliteit en trackselectie hé :p
Daarbij zijn de platen van Fausto enorm cheesy vgl met die van andere namen die al lang meedraaien.
Als ze wilden imponeren op een classics stage hadden ze beter een 3uur durende live van Oliver Lieb geplanned |
Zijn kwaliteiten zijn niet relevant in de discussie, het gaat erom dat hij deze dj's niet kent en ze dan maar afdoet als niets-betekenende artiesten. |
|
|
|
|