|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 235)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik ben er 2 weken geleden nog geweest. En met alle respect ik heb tijdens de sets van Jan en Wout GEEN ENKELE deftige overgang gehoord. Elke plaat werd verkracht en afgebroken voor de climax. |
een dj die het lef heeft om een plaat er weer uit te halen voor de climax :whip: hatelijk gewoon.. |
|
|
| Devilex |
| Ik maak Illusion zeker niet slecht want het is de enige club in Belgie die me nog aanspreekt met hun muziek. Maar er wordt gewoon veel te veel retro gedraaid ipv nieuwe trance. Dit is trouwens een probleem dat zich bijna overal voordoet. |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Xilver
Gewoon erg dat de DJ's die er al zovele jaren draaien, nog gene zak kunnen mixen. Ach ja... Fanboykes zullen er altijd zijn. |
Jongens toch, wat een bende zageventen zijn jullie zeg!
Een offday kan iedereen toch wel eens hebben zeker? Moet voor die ene avond dan de hele club afgebroken worden?
De concerten van Tiësto en consoorten zijn wel allemaal goe, maar ja kan ook moeilijk anders als je alles op voorhand fabriceert. Zo kan iedereen draaien en 20 miljoen euro op zijn spaarboekje zetten!
Sorry als ik een beetje hard van leer trek, maar wij Belgen mogen toch wel eens een beetje chauvinistischer beginnen zijn imo! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
De concerten van Tiësto en consoorten zijn wel allemaal goe, maar ja kan ook moeilijk anders als je alles op voorhand fabriceert. Zo kan iedereen draaien en 20 miljoen euro op zijn spaarboekje zetten! |
:stongue: |
|
|
| Devilex |
We mogen inderdaad chauvinistischer zijn, maar het grote probleem is het eeuwige teruggrijpen naar het verleden. Als Jan of Wout een set spelen bestaat die voor 60% uit retro en dan tel ik "Komakino - Man or mars" nog niet mee.
Als we dan persé chauvinistisch willen zijn dan zouden we beter onze producers en nieuwe talenten wat steunen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Jongens toch, wat een bende zageventen zijn jullie zeg!
Een offday kan iedereen toch wel eens hebben zeker? |
Het blijft meestal niet bij die ene offday.
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Moet voor die ene avond dan de hele club afgebroken worden? |
Ik moet dit stuk hebben gemist, want bij mijn weten wordt Illusion nog steeds als één van de meer respectabele clubs beschouwd op dit forum, ondanks meerdere zwakke optredens van de residents.
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
De concerten van Tiësto en consoorten zijn wel allemaal goe, maar ja kan ook moeilijk anders als je alles op voorhand fabriceert. Zo kan iedereen draaien en 20 miljoen euro op zijn spaarboekje zetten! |
Deze vergelijking slaat nergens op, temeer omdat Tiesto doorgaans bakken kritiek over zich heen krijgt. Als er iets niet snor zit op technisch vlak, wordt dat zeker vermeld.
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Sorry als ik een beetje hard van leer trek, maar wij Belgen mogen toch wel eens een beetje chauvinistischer beginnen zijn imo! |
Niet mee eens. Respect verdien je en hangt niet vast aan nationaliteit.
Je vat de gegeven opmerkingen veel te persoonlijk op en reageert als een blinde fanboy. Graag een beetje openheid voor andermans meningen, zeker als die terecht zijn. |
|
|
| A-TOM-X |
Ik heb hier gewoon een flyer gepost van een toekomstig evenement en dat wordt al gelijk de grond ingeboord nog voordat het plaats heeft gevonden. Dat kan ik moeilijk als zijnde "terecht" aanvaren.
Ieder mag Illusion goed of slecht vinden, maar geef geen kritiek op party's in de toekomst liggen! Dit kan evengoed de party van het jaar worden. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Ik heb hier gewoon een flyer gepost van een toekomstig evenement en dat wordt al gelijk de grond ingeboord nog voordat het plaats heeft gevonden. Dat kan ik moeilijk als zijnde "terecht" aanvaren.
Ieder mag Illusion goed of slecht vinden, maar geef geen kritiek op party's in de toekomst liggen! Dit kan evengoed de party van het jaar worden. |
Als de DJ's op alle avonden zuigen gelijk de pest, gaan ze niet ineens magisch op die avond kunnen mixen he. |
|
|
| Devilex |
| Ik ga er wel mee akkoord dat het in de eerste plaats nog altijd om Illusion draait, maar het is jammer dat de residents teren op hun anciënniteit en er veel te vaak hun botten aan vegen. |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Xilver
Als de DJ's op alle avonden zuigen gelijk de pest, gaan ze niet ineens magisch op die avond kunnen mixen he. |
Op dit soort onzin ga ik zelfs nog niet eens de moeite doen om op te reageren! |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik ga er wel mee akkoord dat het in de eerste plaats nog altijd om Illusion draait, maar het is jammer dat de residents teren op hun anciënniteit en er veel te vaak hun botten aan vegen. |
Kijk he Devilex, ik neem u niets kwalijk zenne makker.
Ge hebt het recht om te zeggen dat ge het vorige keer in Illusion niet goed vond, maar om zover te gaan dat dat alle avonden zo is ...
Dan vraag ik me toch af waarom Illusion elke zaterdag nokvol zit en waarom die prutsDj's er dan nog altijd niet zijn buitengegooid.
Over Regi zijn "mixkwaliteiten" ga ik niets zeggen, das algemeen bekend. :D Wout zit meestal in de studio of in het buitenland dus als hij een soms eens een beetje minder technisch draait vind ik dat niet zo erg. Het gaat hem toch nog altijd om de muziek he. Trouwens ik snap niet goed waarom iedereen ligt te kappen dat er teveel retro gedraaid wordt! Ik maak reclame voor de Belgian retronight, dan lijkt me dat niet meer als logisch. :p |
|
|
| Real |
Vanavond!
DJ COONE!!!! :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|