|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 258)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
David Guetta, Fedde Le Grand |
Wat de fok gast, weeral die janetten. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wat de fok gast, weeral die janetten. |
bwah fedde le grand viel vorige sensation, tegen mijn verwachtingen in, nog vrij goed mee zenne. maar david guetta is echt verschrikkelijk. |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
er is ondertussen al een deel van de line-up voor Sensation White in NL bekend: Darren Emerson, David Guetta, Miss Nine, Fedde Le Grand
Bron: NLTA |
Volgens partyflock:
Darren Emerson
- David Guetta
- Erick E & MC Gee
- Fedde Legrand
- Benjamin Bates
- Kid Creme
- Mason (hele grote kans, hij past in het house-plaatje)
- Junior Jack
- Miss Nine (VIP area)
*kots* |
|
|
| Antony |
| da suckt inderdaad wel een dik pak. da ooit is gaan doen kan ook al van men planning af... |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
er is ondertussen al een deel van de line-up voor Sensation White in NL bekend: Darren Emerson, David Guetta, Miss Nine, Fedde Le Grand
Bron: NLTA |
:rolleyes: pfff no thank you ID&T.
Euhm .... *Er is daar nu een klein zaalke misschien?
waar dat ze dit groepje gaan infletsen.. misschien iets voor in de loges..
Anyway.... Ik ken(de) er veel die hier uit hun dak voor gaan.
Maar is dat de muziek voor op zo'n prachtig spektakel?
Ach wakker zal ik er niet van liggen... :) |
|
|
| Push2005 |
Wees liever blij dat trance van dat jeanettefeest is weggehaald. Als het een zuiver trancefeest is, tot daar aan toe (vroeger had je line-ups met Ferry Corsten, Armin Van Buuren en Marco V tesamen; of bvb Carl Cox, Sven Väth, Judge Jules én Tiësto). Maar David Guetta & Fedde Le Grand daar programmeren gevolgd door bvb Ferry Corsten doet de man in kwestie en het genre natuurlijk geen eer aan.
Sensation speelt in op trends; en trance is nu eenmaal uitgespeeld in z'n huidige vorm dus ik ben eigenlijk blij dat ze dat daar hebben weggehaald. Al een stap weg van de associatie met johhny's. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wees liever blij dat trance van dat jeanettefeest is weggehaald. Als het een zuiver trancefeest is, tot daar aan toe (vroeger had je line-ups met Ferry Corsten, Armin Van Buuren en Marco V tesamen; of bvb Carl Cox, Sven Väth, Judge Jules én Tiësto). Maar David Guetta & Fedde Le Grand daar programmeren gevolgd door bvb Ferry Corsten doet de man in kwestie en het genre natuurlijk geen eer aan.
Sensation speelt in op trends; en trance is nu eenmaal uitgespeeld in z'n huidige vorm dus ik ben eigenlijk blij dat ze dat daar hebben weggehaald. Al een stap weg van de associatie met johhny's. |
²
Ik vind het raar dat niet iedereen hier deze mening deelt. :) |
|
|
| Meltoz |
| Deze line-up zuigt toch wel... :o |
|
|
| _Jedi |
| quote: | Originally posted by Real
Ik vind het raar dat niet iedereen hier deze mening deelt. :) |
Bij nader inzien heeft Push zeker een goed punt, khad het zo nog niet bekeken.
Langs de andere kant ook met
| quote: | Originally posted by Meltoz
Deze line-up zuigt toch wel...
|
stem ik in. |
|
|
| The_G0dfather |
| Mochten er steeds een (voor ons) kwalitatieve line up geweest zijn zou dat ad andere kant wss nooit zo'n janettebedoening geworden zijn |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mensen associëren Sensation wel nog steeds met Trance, ongeacht de muziek die ze daar spelen. |
|
|
|
|