November is nog veraf... maar misschien kom ik ook :)
djfille
Op 25 november is het weer zover. Dan vind de 2de editie plaats van Quest4Trance@The Noxx. Na het suc6 van de 1ste editie kon een vervolg niet uitblijven. Deze editie zal in het teken staan van trance en trance classics. Zowel oude als nieuwe tracks komen voorbij tijdens deze Q4T. Naast het Trance geweld uit Nederland komen 2 Belgische toppers de line up versterken. Airwave belooft een waar spektakel te worden. Zijn producties hebben haar sporen achter gelaten in de Trance historie. Kristof van den Berghe zal de avond afsluiten met een super set zoals alleen hij deze kan neerzetten. Op deze editie vindt er tevens een special plaats rond Misja Helsloot. Komende weken zal hierover meer bekent worden gemaakt. Deze editie zal live worden uitgezonden via Party107.
kvm
Op zaterdag 15 oktober is HANGAR 29 aan de Rijnkaai in ANTWERPEN te klein voor het grootste retro-evenement van België.
Met een pak legendarische namen:
- Zolex Live (Carat Trax, Time Modulator,...),
- Greg De Windt (aka DwingreY - Greg D van o.a. Jesus Trip, Blue Alphabet, Matador, ...),
- Dave Swayze (Goldwave),
- Jean Delaru (Carat, Illusion, Obsession, Terrapin, Outline, Bar.a.Bar)
- Wout (Illusion, Carat, Baccardi's)
- Jan (Illusion, Carat, Dreamland)
- Tofke (Carat, Illusion, Café d'Anvers)
- Franky Jones (Montini, Bizar, Carat, Extreme)
- Cosmo (Carat, Extreme)
Don't miss this once-in-a-lifetime event! [/QUOTE]
Zijn er nog forumgangers die hier naartoe gaan?
Na de geslaagde kerstedities in Illusion ( Pasen vond ik steeds iets minder ) geef ik dit zeker een kans.
Al lijkt de locatie me nogal groot...of gaat dit echt veel volk lokken?
Magistrate
ik zal waarschijnlijk gaan :)
christina
dan is't hier in de buurt een try out van alex agnew waar ik al heen ga:D
Progrez
Ik kan die Carat Reunion in elk geval vergeten. Moet naar Las Vegas.
djcresto
quote:
Originally posted by Progrez
Ik kan die Carat Reunion in elk geval vergeten. Moet naar Las Vegas.
Overrated ;)
Xilver
quote:
Originally posted by djcresto
Overrated ;)
BULL
Progrez
Het zal mij een zorg zijn. 't Is voor een reportage over de indycar race dat weekend en niet om de casinotoerist uit te hangen. Maar toch weer typisch dat zoiets moet samen vallen met een Carat Reunion die op tien minuten van mijn deur plaatsvindt.
Patat.
'Upcoming party' voor 31 oktober:
Club Axiome Part II - Halloween
Le lundi 31 octobre 2011, toute l'équipe vous invite à se retrouver une seconde fois en La Baignoire à Brugelette, afin d'y passer ensemble la nuit d'Halloween...
Décoration intérieur, Happy Hour, Make Up, Shooters & Candies...
Et comme de coutume, les 50 premières personnes recevront un cocktail et repartiront avec un CD...
Music:
22.00 - 00.00: DJ Dave (FR) (Axiome - Nautilus)
00.00 - 01.00: Fred The Boss (FR) (Axiome)
01.00 - 03.00: Phi-Phi (FR) (At The Villa - Extreme)
03.00 - 04.00: Fred The Boss (FR) (Axiome)
04.00 - end..: Kevin Jee (BE) (Balmoral - Axiome - Club Carat - CoonCat records)