|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 186)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
Was al tijdje gekend, maar toch nog even de flyer.
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Was al tijdje gekend, maar toch nog even de flyer.
|
ik ga hier in ieder geval al aanwezig zijn :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik ga hier in ieder geval al aanwezig zijn :D |
Same here :D
Vette flyer trouwens :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| die "Incredible: Christmas edition (Club Poema, Utrecht)" ziet er ook wel zeer aantrekkelijk uit, maar ik vermoed dat het voor mij moeilijk haalbaar gaat zijn om daar ook naartoe te gaan :( |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
die "Incredible: Christmas edition (Club Poema, Utrecht)" ziet er ook wel zeer aantrekkelijk uit, maar ik vermoed dat het voor mij moeilijk haalbaar gaat zijn om daar ook naartoe te gaan :( |
Toch niet omdat ge van dienst zijt als chauffeur ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik ga hier in ieder geval al aanwezig zijn :D |
|
|
|
| Vishnu |
| ^ Ik ni, familiale verplichtingen, anders had ik er zeker willen bijzijn. |
|
|
| Devilex |
| Hier ook familiale verplichtingen |
|
|
| Jasperovitsj |
Tot na middernacht?
Ik heb ook een verjaardag, maar rond middernacht ben ik pleite hoor... |
|
|
| Devilex |
| Nee op Kerstdag zelf |
|
|
| Jasperovitsj |
Same here.
Tzal niet de eerste keer zijn dat ik met hele kleine oogjes op een familiefeest zit :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik heb ze hier thuis gewoon nie veel keus gelaten
ofwel houden ze er rekening mee dat ik op stap ga en plannen ze dat familiefeest zodanig dat ik erbij kan zijn (en wat mij betreft moeten ze dat niet eens), ofwel houden ze der geen rekening mee en ben ik der gewoon nie bij :D |
|
|
|
|