|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 136)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| 't wordt weer te veel voor mij om te kiezen :( , 2 weken erna beta party ook |
|
|
| FUSyke |
| Sat 04/11 > DEEP DISH (Dubfire) & Miss Nine @ Mediacenter - Oostende:eyespop: :crazy: |
|
|
| TOR |
Ff een overzichtje van wat er mijn interesse opwekt voor de komende twee maanden:
vr 15/09 19y Illusion Sportpaleis, Antwerpen
za 23/09 ASOT Classics Asta, Den Haag
za 30/09 Extreme Reunion Silo, Leuven
za 07/10 Intuition Invites Poema, Utrecht
za 14/10 Trancefusion Brielpoort, Deinze
di 31/10 BeTA Party Rector, Gent
Het wordt ofwel zeer druk ofwel kiezen, hehe. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by TOR
za 30/09 Extreme Reunion Silo, Leuven
|
EINDELIJK is iets in de buurt:D |
|
|
| TOR |
| 14/10 trouwens ook DJ Fire in La Rocca :crazy: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
EINDELIJK is iets in de buurt:D |
maar is dat uw zin??? ;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by domineesje
maar is dat uw zin??? ;) |
kzou het ni weten:p
ma ik weet wel da ik vanaf 15/09 mijn kot in leuven heb:toocool: |
|
|
| FUSyke |
KOLOSO - September
Sat 02/09 > Grand Opening
Room 1: Manu Kenton, DJ Ghost, Max Walder
Room 2: MD
Sat 09/09 > Koloso People
Room 1: Space DJ'z
Room 2: Nico
+ residents
Sat 16/09 > On The Decks
Room 1: DJ Lucca
Room 2: Monica Electronica
+ residents
Sat 23/09 > Battle Of The Titans
Room 1: Q-IC vs Ghost, Manu Kenton vs Max Walder, Traxx vs Chris Hope
+ residents
Sat 30/09 > Ghosthouse
Room 1: Marco Remus, Eric Sneo
Room 2: Michael Forzza |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
kzou het ni weten:p
ma ik weet wel da ik vanaf 15/09 mijn kot in leuven heb:toocool: |
vrees ervoor ;)
geen zin om weer die link te zoeken :o |
|
|
| MikeVee |
| Welke link? Wat is er dan mis met dat feest? |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Welke link? Wat is er dan mis met dat feest? |
niks mis, ik ben gewoon blijkbaar niet de eerste die zegt "EINDELIJK is iets in de buurt":) |
|
|
| MikeVee |
| maar er is veel in de buurt, enkel niks van trance :o |
|
|
|
|