Als ge voor niet wilt draaien kunnen we miss nog wel eens iets regelen.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Config
Als ge voor niet wilt draaien kunnen we miss nog wel eens iets regelen.
tssss ... en tegen mij maar zitten stoefen hoeveel ze u wel niet betalen
:D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Config
Als ge voor niet wilt draaien kunnen we miss nog wel eens iets regelen.
Bwah, ik hoef geen fee, ik zal wel een uitgebreide rider doorsturen :D
TOR
quote:
Originally posted by Config
Voor de 2de editie denken we er trouwens aan om Eelke Kleijn eens naar Gent te halen :)
Zeker doen ;)
Config
Inderdaad :) het was een heerlijke party :) Jammergenoeg niet super veel volk door die examenperiode maar daar gaan we volgende keer dan meer rekening mee houden. Misschien trekken we naar de Culture Club voor de volgende.
TOR
quote:
Originally posted by Config
Inderdaad :) het was een heerlijke party :) Jammergenoeg niet super veel volk door die examenperiode maar daar gaan we volgende keer dan meer rekening mee houden. Misschien trekken we naar de Culture Club voor de volgende.
Dat zou een mooie locatie zijn :)
Wie gaat naar Trance Classix in Illusion zondag?
Real
Ikke!
christina
gaat er nog iemand naar menno solo binnen 1,5 week?
ik trakteer er ginder ene voor mijne verjaardag!:D
Magistrate
quote:
Originally posted by Real
Ikke!
ik ook
Push2005
quote:
Originally posted by Magistrate
ik ook
Ik ook
kvm
quote:
Originally posted by TOR
Wie gaat naar Trance Classix in Illusion zondag?
Zeker aanwezig zondag !
Zijn er trouwens al uren bekend?
Magistrate
23u- 24u: Deejay Jackk (Last minute extra super-dj!)
24u - 1u30: DJ Jan
1u30 - 3: Fred Baker
3u - 4u: Airwave
4u - 5u: Yves Deruyter
5u - sluit: A-TOM-X