return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 408)
View this Thread in Original format
The_G0dfather
sven vath in cafe d'anvers, denk de 26ste :crazy:

edit december
Kelly*
quote:
Originally posted by christina
en gaat er nu iemand naar 22y illusion morgen?


Ikke
FUSyke
quote:
Originally posted by FUSyke
Guy J

11/12/2009 Café d'Anvers+ ANTHONY PAPPA
23/01/2010 Extreme (Lokeren)
nz-fan
13.11.2009 DANCE4LIFE Charity-Electro-Festival @ Färberei4, Reutlingen with

Line Up

Felix Kröcher
Phil Fuldner
Martin Eyerer
Aly & Fila
Cyre vs Mr.T
Pedro Del Mar
Miss Thunder
DJ Teekay Aquaboutique
Chris Sonaxx

and more........


START DANCING STOP AIDS Homepage : ELECTRO-FESTIVAL - dance4life!

where : Ziegelweg 3, 72764 Reutlingen

Tickets and how to go there : look at ELECTRO-FESTIVAL - dance4life!

Entrance 15 Euro

cu there :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by FUSyke
Guy J

11/12/2009 Café d'Anvers+ ANTHONY PAPPA


Zo, das mooi. Pappa heb ik altijd al een extreem ondergewaarde dj gevonden. :)
Blue Sky 99
Mijn reportje van Groove City:

Aangekomen rond 09u15 en eerst de boel wat verkend. Het viel meteen op dat het geluid in de techno room véél té luid stond. Als je buitenstond zag je dan ook heel het gebouw op z'n grondvesten daveren. De akoestiek was ook verre van optimaal maar dat gingen we vanavond zeker niet aan ons hart laten komen. Spijtig dat ik m'n gehoorbescherming vergeten was wel natuurlijk ...

Sebastien Leger was de eerste DJ waarvoor we bleven hangen. Qua warming up kon zijn set wel tellen. Hoog tempo, harde kicks ... het klonk allemaal niet slecht maar qua warming up was dit misschien wel iets te veel van het goede (zeker als je wist dat Holden nog ging volgen). Het klonk bovendien ook allemaal wat vlak en echt veel afwisseling zat er ook niet in.

Er klonk dan ook een kleine zucht toen Holden verscheen. Die trok meteen de pitch naar beneden tijdens de laatste plaat van Leger en liet de muziek helemaal stilvallen. Hij begon er aan in zijn eigen welgekende Border Community-esque stijl maar schonk opvallend veel aandacht aan melodie. Dit beviel echter lang niet iedereen want heel wat mensen besloten naar een andere zaal te trekken. Mij persoonlijk kon hij wel bekoren. De manier waarop hij dergelijke tracks brengt is immers subliem.

Om het gezelschap toch ook wat tevreden gehouden zijn, toch maar even de techno room verlaten om te gaan horen wat Felix The Housecat ervan terecht bracht in de house room. Veel hitjes maar de filler tracks (zoals Mendo - 1992) waren best aangenaam. Ik vond hem in ieder geval beter draaien dan verwacht.

Net op tijd terug om Sven Väth omstreeks 1u te zien overnemen van James Holden. Sven had er duidelijk zin en vloog er ook meteen stevig in. Meteen een eerste hoogtepuntje met Joris Voorn's Sweep The Floor, een plaat die Väth al maanden draait. Een klein dipje daarna, maar het laatste uur was werkelijk om duimen en vingers van af te likken. Diepe bassen en Sven ging enorm had tekeer. De plaat waar iedereen waarschijnlijk momenteel naar op zoek is volgens mij: Unknown Artist - Clarinette, gereleased op RAL. Verder nog wat tech house van de bovenste plank: Secret Cinema - Shake Ur Tech-Ass, Len Fake - Death By House (Jesper Dalhback & Adam Beyer Remix), Dustin Zahn - Stranger - Stranger To Stability (Len Faki Podium Mix), ... Ik geloof dat ik geen seconde heb stilgestaan. Indien iemand overigens een ID heeft voor Sven's laatste plaat ... daar ben ik immers nog ongelooflijk hard naar op zoek.

Tot slot was het de beurt aan Jeff Mills, een legende ... Hij kwam wat traag op gang, vooral z'n introplaat was zéér traag maar al wat volgde was een lust voor het voor. De skills die deze man heeft zijn dan ook niet van de minste. Het soort techno dat hij draaide was echter vrij vermoeiend voor de beentjes en we besloten dan ook maar even voor het laatste halfuurtje naar de house room te trekken.

Daar was Dave Lambert bezig te draaien aangezien Vendetta blijkbaar in Turkije vastzat. Lambert sloot zeker af in stijl want het publiek kon zijn muziekkeuze zeker waarderen maar op zich waren het wel allemaal hitjes en bekende melodietjes die hij aan mekaar draaide.

Overall, een zeer geslaagde editie met vooral een sublieme Sven Väth!
FUSyke
Silo
19 december
james holden - darko - nilz

Op 19/12 is er weer zoveel te doen :s
christina
quote:
Originally posted by FUSyke
Silo
19 december
james holden - darko - nilz

Op 19/12 is er weer zoveel te doen :s



de silo, das lang geleden, misschien ga ik hier wel naartoe :)
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by FUSyke
Silo
19 december
james holden - darko - nilz

Op 19/12 is er weer zoveel te doen :s


Damn, Holden opnieuw in't land :eek:

Na zaterdag wil ik die eigenlijk zeker niet missen ... zeker niet omdat het op pakweg 15 km van m'n deur is. Eind december ziet er wel goed uit, eerst Holden de 19e en een week later Väth @ Café d'Anvers :crazy:
FUSyke
quote:
Originally posted by FUSyke
Silo
19 december
james holden - darko - nilz

Op 19/12 is er weer zoveel te doen :s


18/12 Tony Rohr live @ Theatre National - Brussel

18/12 Chris Tietjen & Markus Fix @ Danssalon - Eindhoven

19/12 Ellen Allien & Sascha Funke @ Fuse

19/12 Tiefschwarz @ CdA

19/12 Soulwaxmas @ Lotto Arena

19/12 Olivier Giacomotto @ H2O

19/12 Derrick May @ Kozzmozz - Gent

19/12 Nick Warren @ La Rocca

FCB_Fanatic
deze avond naar "The Best Of Both Worlds" met Armin van Buuren en Markus Schulz in Amsterdam (Heineken Music Hall)

Ik ben benieuwd, maar kzal mij wel amuseren. Of ik nog iets ga herkennen dat gedraaid zal worden is iets anders :D
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
deze avond naar "The Best Of Both Worlds" met Armin van Buuren en Markus Schulz in Amsterdam (Heineken Music Hall)

Ik ben benieuwd, maar kzal mij wel amuseren. Of ik nog iets ga herkennen dat gedraaid zal worden is iets anders :D


Timetable was als volgt:

22:00u - 23:30u: Markus Schulz
23:30u - 02:00u: Armin van Buuren
02:00u - 03:00u: Armin vs. Markus B2B
03:00u - 05:00u: Markus Schulz
05:00u - 07:00u: Armin vs. Markus B2B

Iets na 22u waren we binnen en we hebben dus niet veel gemist van de show. Markus begon rustig en draaide het eerste half uur vrij degelijk. Daarna werd het interessanter en begon hij wat meer tranzy te draaien. Zeer vermakelijke set om de avond mee te beginnen.

Daarna was het de beurt aan Armin, en hij was ... ongeloofelijk SLECHT in zijn eerste uur. Dit moet het slechtste uur muziek zijn geweest dat ik sinds héééééél lang heb gehoord. De ene gore vocal plaat volgde de andere op. Ik wil hier geen nieuwe discussie beginnen ivm vocal tracks, maar dit was echt SLECHT!!! Dit deed mij vooral denken aan zijn set van een aantal jaren terug op TL in de Armada area waar hij toen ook een énorm zwak eerste uur neerzette maar daarna gelukkig zijn niveau wat kon opkrikken. Deze keer deed hij gelukkig nóg beter en speelde hij na dat afschuwelijke eerste uur een énorm sterk laatste 1,5u (toeval of niet, er waren nog nauwelijks vocals te horen). De track van de omekeer was Tuvan (de sterkste track die Armin in jaren gemaakt heeft). Daarna ging hij verder met zalige uplifting. Dat heeft voor mij persoonlijk echt zijn set gered en deed mij dat eerste uur toch deels vergeten.

Vervolgens een B2B uur: er zijn mij niet echt tracks bijgebleven. Ik kan vooral zeggen dat het een vrij degelijk uur was.

Daarna 2u Markus Schulz: ik vond hem een sterke 2u durende set spelen. Ik kon niet veel tracks herkennen, maar ik vond hetgeen hij draaide wel goed. Het laatste half uur hebben we dan vanop de tribune gevolgd omdat de vermoeidheid er een beetje begon door te komen. Daar hebben we oa nog "Markus Schulz - Do You dream" en "Markus Schulz - The New World" gehoord. Prachtige afsluiter trouwens van Markus in zijn 2u durende set: "Cass & Slide - Perception" :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy:

De laatste set was terug een B2B en was ook zeer sterk; goed gevarieerd en bevatte een aantal zeer goede platen met ook een aantal klassiekers. Zo werd oa "Energy 52 - Café Del Mar" gedraaid. T is natuurlijk niet bijzonder orgineel, maar ik blijf die altijd leuk vinden om te horen. Daarnaast ook "Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Mix)", "A&B - No One On Earth (Gabriel & Dresden remix), ", "Rank1 - Breathing" en "GTR - Mistral". Na 6u werd er dan nog wat harder gedraaid en ging het wat meer richting techno vond ik, maar ik kon het absoluut smaken :D . Tegen half 7 zijn we dan vertrokken.

Een geslaagd avondje. Alleen jammer van dat eerste uur van Armin, echt wel hét dieptepunt van de avond.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 [408] 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 
Privacy Statement