|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 236)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| ken dus effectief redelijk veel mensen die der henne gaan :( |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Antony
ken dus effectief redelijk veel mensen die der henne gaan :( |
Toch maar normaal, qua jump, hardstyle, hardtech en hardcore is die line-up redelijk top. En we weten allemaal hoeveel liefhebbers er van die genres rondlopen :p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Dan vraag ik me toch af waarom Illusion elke zaterdag nokvol zit en waarom die prutsDj's er dan nog altijd niet zijn buitengegooid. |
Omdat het gemiddelde Belgische uitgaanspubliek achterlijk marginaal is. Ja, ik voel me beter dan een Bikkembergsjohn. |
|
|
| Rotationz Crew |
| quote: | Originally posted by Devilex
Rotationz wordt jammer genoeg toch steeds minder om minder trance gericht. |
Hey Devilex,
Ik denk wel dat ik op zaterdagavond toch nog voldoende trance aan bod laat komen hoor. Op zondagavond helaas geen trance bij mijn collega's, da's een feit ;) |
|
|
| A-TOM-X |
| quote: | Originally posted by Xilver
Omdat het gemiddelde Belgische uitgaanspubliek achterlijk marginaal is. Ja, ik voel me beter dan een Bikkembergsjohn. |
Ja, gij voelt u beter als iedereen aan uw uitspraken te zien. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by A-TOM-X
Ja, gij voelt u beter als iedereen aan uw uitspraken te zien. |
Neen, eigenlijk niet.
Ik ben de eerste om Illusion te verdedigen als het gaat om het aantrekken van bekende trance-namen. Daar zijn ze de laatste tijd enorm goed mee bezig. Maar de resident DJ's en het typische Illusionvolkje (die voor de residents en gewoon de naam 'Illusion' komen dus), geef daar asjeblief de naam 'trance' niet aan, want dat is hetzelfde als pakweg Avril Lavigne punk noemen.
De resident DJ's zuigen gelijk de pest, en het wekelijkse johnnyvolk dat in de Illusion zit, is te dom om dat te snappen. |
|
|
| Antony |
| zijn de uren da markus draait al bekend in feite? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
zijn de uren da markus draait al bekend in feite? |
Van 2u-4u ongeveer. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Neen, eigenlijk niet.
Ik ben de eerste om Illusion te verdedigen als het gaat om het aantrekken van bekende trance-namen. Daar zijn ze de laatste tijd enorm goed mee bezig. Maar de resident DJ's en het typische Illusionvolkje (die voor de residents en gewoon de naam 'Illusion' komen dus), geef daar asjeblief de naam 'trance' niet aan, want dat is hetzelfde als pakweg Avril Lavigne punk noemen.
De resident DJ's zuigen gelijk de pest, en het wekelijkse johnnyvolk dat in de Illusion zit, is te dom om dat te snappen. |
amen :D |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by Push2005
amen :D |
gij weet ni waarover ge praat, het jumpervolkske da er vrijdags is ni het echte illusionpubliek. En de resident dj's zuigen? dj's als jean en nico mogen naast de groten staan ook al brengen ze idd geen pure trance. Maar zeggen dat deze dj's zuigen bewijst da je nog nooit later dan 4u in Illusion gebleven bent en weinig vabn muziek kent ofwel enkel maar openstaat voor stringskes :rolleyes: |
|
|
| obssession |
| quote: | Originally posted by Push2005
amen :D |
en wat ik spijitg indt jullie hebben op ales comentaar ivm jump enzo maar anderzijds als er moeite gedaan wordt om een trancefeestje te doen komt er geen kat...wat denk je dan da je economisch gezien doet als je een zaak vol krijgt met jump.... Mss ook ipv zagen de trancescene effectief steunen...anyway ik ben zeker aanwezig morgen cya lads:) |
|
|
| Devilex |
We mogen inderdaad ook niet te fanatiek zijn, tenslotte is Illusion de enige club die nog de moeite doet om ons te plezieren met zuivere trancenamen ook al is het voor hen financieel beter van zich voluit op andere genres te concentreren.
Maar we leven nu eenmaal in België waar de tijd is blijven stilstaan en de meeste mensen liever uitgaan op retro en house- en groovehitjes.
Dat vele mensen enkel voor de naam Illusion komen is waar, maar hoe zat het vroeger dan? Toen gingen de mensen ook enkel naar de clubs omwille van de naam, cfr Boccaccio, At The Villa, Carat, Extreme,... de muziek zal toen ook wel een rol gespeeld hebben maar in die tijden liep 90% krom van de dope dat ze niet goed beseften wat of wie er draaide.
Illusion draait voor 75% op vaste bezoekers die ze al jaren houden met dezelfde stijl, dus dezelfde residents en ja ook vaak dezelfde platen. Het zou dus dom zijn om in deze onzekere tijden het roer volledig om te gooien met het risico deze vaste bezoekers te verliezen. Ze proberen dus de kerk in het midden te houden tussen deze mensen en de zuivere tranceliefhebbers. Ik heb zelf ook mijn mening over bepaalde residents maar we moeten het wat uit het standpunt van Illusion ook bezien. Het is tenslotte een monument dat reeds 20 jaar bestaat en dus moet gekoesterd worden. |
|
|
|
|