|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
Emporium, The Empire of Dance, wordt een groot dancefestival met meer dan 35 DJ’s. Op het terrein is plaats voor meer dan tienduizend bezoekers. Alle podia worden in verschillende thema’s uit het oude Rome ingericht. De toegangsprijs is opmerkelijk laag, met maar 25 euro voor twaalf uur top-DJ’s.
Het ‘Collosseum’ is het grote buitenpodium in exact de sfeer en met de contouren van het imposante amfitheater. Het ‘Circus Maxximus’ is de plaats waar de Exxellent tent staat. Geheel in stijl ingericht als een circustent uit het oude Rome. Uiteraard met trapeze-acts en andere circusstunts. De ‘Gladiator Dôme” is een mega tent voor meer dan 5000 man. Hier worden naast alle hardere XXlerator stromingen ook de gladiatorengevechten gehouden. Hard tegen hard. Het spirituele ‘Pantheon’ is het decor voor de techno Dj’s in samenwerking met Doornroosje. Het VIP podium kijkt uit over het hele festival terrein en is ingericht als ‘Ceasar’s Palace’. Lekker met een trosje druiven liggend op een loungebank uitkijken op het dansende publiek? Dat kan in dit decadente paleis.
COLLOSSEUM (presented by XXqlusive)
Marco V
Mauro Picotto
JP
Cosmic Gate
Johan Gielen
Jochen Miller
Cor Fijneman
Randy Katana
GLADIATOR DôME (presented by XXlerator)
Technoboy
Pavo
Darkraver
Dana
Max B Grant
Showtek (live)
Deepack
Zany
Stanton
Furax
Beholder&Balistic
Equinoxx
PANTHEON (presented by Technotrixx & Planet Rose)
James Ruskin vs Regis (live)
Marco Bailey
Miss Djax
Acid Junkies (live)
Remy
Bart Skils
Jan Liefhebber
Neru
CIRCUS MAXXIMUX (presented by Exxellent)
Erick-E
Brian S
Tom de Neef
Victor Coral
Sidney Samson
Lucien Foort
Fedde le Grand
Jordy Lishious
Norman Soares (live)
Mc Nova
Miss Bunty
Emporium 28 mei 2005: van 12.00 tot 00.00 uur. Toegang vanaf 18 jaar. Kaarten € 25,- VIP-kaarten € 50,- (met VIP-parkeren, VIP-ingang, toegang tot Ceasar’s Palace, plus entreekaarten voor de Emporium afterparty in The Matrixx tot 05.00 uur met o.a. Marco V, Mauro Picotto en Technoboy.) Kaarten zijn te koop bij alle filialen van Ticketbox en Free Record Shop en vanaf a.s. zaterdag 19 maart in The Matrixx. |
|
|
| Buoyant |
| mooi feestje,lekker stuiteren, jammer dat dit de dag na Mayday is. |
|
|
| eieregooie |
lol
ik blijf t lachwekkend vinden dat dj fou verhaal :toothless
Ik ga wel gewoon naar Markus en Perry als je het niet heel erg vindt ;)
edit: ah, ik zie t al :D http://www.djfou.com/ |
|
|
| FUSyke |
25/3/05 >>> Eric Prydz & Sharam Jay @ Culture Club - Gent
Is er al iemand in CC geweest? Wat is de dresscode daar? Heb je een pasje nodig? ... Ik heb gehoord dat het soms moeilijk is om er binnen te geraken:nervous: |
|
|
| djcresto |
| ^ ik ken een groepje vrienden die er dit weekend niet is binnengeraakt. Nochtans waren ze allemaal deftig gekleed. Volgens de buitenwippers was het omdat ze hen niet kenden... |
|
|
| lievez |
kheb gehoord dagge idd "sjieke" klekes moe aanhebbe.
En ook al gehoord aster e paar meiskes mee zijn me ulle dagge dan ook binnemooogd direct |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by lievez
kheb gehoord dagge idd "sjieke" klekes moe aanhebbe.
En ook al gehoord aster e paar meiskes mee zijn me ulle dagge dan ook binnemooogd direct |
Yep, ik heb ook al gehoord dat ge hippe kleren moet dragen, vrouwvolk moet bij u hebben en als ge vroeg komt dan maakt ge het meeste kans om binnen te geraken. Aja, ze selecteren ook op uw gezicht:rolleyes: |
|
|
| FUSyke |
04/05/05 >>> THE NITRIC >>> Oktoberhallen Wieze
Line Up:
Tomcraft (D) (Kosmo rec., Great stuff)
Mr Sam (Fr) (Black-hole rec. NL)
George's (ex La-bush)
Renaat (Resident)
Nico (Illusion)
Philip (La rocca) warming up
presale: € 12
entrance before 0 h: € 15
entrance after 0 h: € 17 |
|
|
| FUSyke |
Sat 02/04/05 Jack De Marseille @ Decadance - Gent
Jammer dat het op dezelfde avond valt als de beata-party anders ging ik er zeker naartoe. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by lievez
kheb gehoord dagge idd "sjieke" klekes moe aanhebbe.
En ook al gehoord aster e paar meiskes mee zijn me ulle dagge dan ook binnemooogd direct |
der was nochtans een schoontjen bij ;) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
04/04/05 >>> THE NITRIC >>> Oktoberhallen Wieze
Line Up:
Tomcraft (D) (Kosmo rec., Great stuff)
Mr Sam (Fr) (Black-hole rec. NL)
George's (ex La-bush)
Renaat (Resident)
Nico (Illusion)
Philip (La rocca) warming up
presale: € 12
entrance before 0 h: € 15
entrance after 0 h: € 17 |
is dienen datum nie verkeerd? |
|
|
|
|