|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Kvind het ma vaag hehe. |
|
|
| iLuMinate |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Zaterdag 11/03/06 > Adam Beyer @ FUSE
Zaterdag 01/04/06 > Dave Clarke & Christian Smith @ FUSE
Zondag 30/04/06 > Sven Väth @ Café d'Anvers |
mooie agenda...
Zondag 30/04/06 > Sven Väth @ Café d'Anvers
staat op zeker op mijn agenda |
|
|
| FUSyke |
| Zijn er hier mensen die naar Mayday gaan? Ik ben aan het overwegen om te gaan maar ik wacht eerst op de line up van Sensation. Als die slecht is dan zou het wel eens kunnen dat ik naar Mayday ga. |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Antony
erges ghoort da der een hardstylerke komt in Industria
me darkraver enzo, erges midden maart |
HardDance @ Industria? Raar maar waar >>>
D-TOX @ Industria
Fri 24/03/06
http://www.d-tox.be/
15€ - vip 25€
Darkraver, Outblast, Ruthless, Lobotomy Inc, Oxley Live, The Rebel, Massiv, Lethal MG, Bounthyhunter, Vicious D, Larsson, Boy, Fixie |
|
|
| iLuMinate |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Zijn er hier mensen die naar Mayday gaan? Ik ben aan het overwegen om te gaan maar ik wacht eerst op de line up van Sensation. Als die slecht is dan zou het wel eens kunnen dat ik naar Mayday ga. |
mayday > sensation voor mij
http://picserver.ft-mp3stream.net/p...xpo-thomas1.htm
:eyespop: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by FUSyke
HardDance @ Industria? Raar maar waar >>>
D-TOX @ Industria
Fri 24/03/06
http://www.d-tox.be/
15€ - vip 25€
Darkraver, Outblast, Ruthless, Lobotomy Inc, Oxley Live, The Rebel, Massiv, Lethal MG, Bounthyhunter, Vicious D, Larsson, Boy, Fixie |
zie je nu wel :p |
|
|
| FUSyke |
Zijn nog foto's van de MayDay in België vorig jaar. Daar was ik toen ook. Maar ik denk dat die in Duitsland wel 10 keer beter zal zijn.
@ Antony: Ik kon het eerst niet geloven. Waar gaat de wereld toch naartoe als er zelfs al Harddance feesten gaan zijn in een club als Industria:nervous: |
|
|
| Antony |
^ inderdaad, ma heb nog me paar hardstylerkes in de klas gezeten en het stond in 1ne zenne nikname op msn :p dus wist wel dat een betrouwbare bron was ;)
majah, toch nog liever zoiets dan al die r&b feesjes in antwerpen waar ALTIJD mystique draait |
|
|
| FUSyke |
Zaterdag eerst naar The Lounge waar Jeron Rozzi draait. Sommigen hebben hem al gehoord in Men@Work. Lekkere House & Groove. En voor 2u krijgen de vrouwkes een gratis fles champagne:D Daarna zak ik nog af naar Kalken waar er nog een fuif is met Fred Nasen en Ed & Kim. Dit wordt een lekker avondje.
Zijn er hier eigenlijk beta's die naar Mr Sam gaan? |
|
|
| Freezel |
4 Maart - Room At The Top / Bathgate (Schotland)
Chris Rijksen :D
e.a.
16 April - Club Volume / Helsinki (Finland)
Chris Rijksen (http://www.etn.fm, Holland) :D
DJ Tab back 2 back Super 8 (Helsinki Vibes)
e.a.
Hehe heb er zin in :D :crazy: :eyespop: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Zijn er hier eigenlijk beta's die naar Mr Sam gaan? |
Mr. Sam? Waarda? |
|
|
|
|