|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by domineesje
25 mei in Club ASTA in DenHaag ;)
en armin ook en nog anderen
is dab ASOT 250 XXL
en 't ga megadruk zijn :)
xxx |
A STATE OF TRANCE CELEBRATES ITS 250 TRANSMISSION]
damn waarom doe Jonas dan zijn communie, weer iets dat ik mankeer :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
damn waarom doe Jonas dan zijn communie, weer iets dat ik mankeer :( |
Het manneke zal het graag horen :nervous: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het manneke zal het graag horen :nervous: |
 |
|
|
| Kaidreas |
| hehehehe ik was ff aan het denken.. tiens doet estuera zijn communie? :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
hehehehe ik was ff aan het denken.. tiens doet estuera zijn communie? :) |
Mijn eerste gedacht ook :D |
|
|
| TOR |
Free entrance :nervous:
I think I'll pass. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by TOR
Free entrance :nervous:
I think I'll pass. |
voor 00u |
|
|
| DJ Zetski |
| Gaat Mayday terug door in Gent dit jaar?? Is er al een datum? |
|
|
| Magistrate |
| kzit er ook op te wachten, maar het zou me niet verbazen dat ze het afschaffen, zoveel volk was er niet vorig jaar (slechte datum...) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Magistrate
kzit er ook op te wachten, maar het zou me niet verbazen dat ze het afschaffen, zoveel volk was er niet vorig jaar (slechte datum...) |
ze zouden daar gewoon een andere datum voor moeten zoeken, want vorig jaar wou ik echt zo graag gaan:( ma ja... knal in den blok natuurlijk |
|
|
| DJ Zetski |
| Ik ben geweest vorig jaar, daarmee dat ik ernaar uitzie om opnieuw te gaan. Als ik iets terugvind zal ik het laten weten. |
|
|
| christina |
| Da vind ik een goe idee:p |
|
|
|
|