|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 148)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
station langs de voorkant uitgaan.
Straat oversteken en naar rechts gaan, straat volgen (voorbij kerk en kantoren inbev), aan de vaart staan lichten en is de silo reeds zichtbaar, oversteken en naar rechts over de brug.
Is echt niet ver.
edit: http://users.telenet.be/mike.vee/silo.jpg |
|
|
| Den Backer |
@ TOR > uw baan nr Silo:
[quote="Trab"][quote="Lagoas"]is Silo trouwens gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer?[/quote]
Totaal niet ver van station! Je komt het station uit, direct naar rechts en dan den berg af (5 minuten stappen). Dan komde uit aan de stella (rondpunt) en moet links naast de brug gaan. Aan uwe rechterkant ligt de silo (ligt wel aan de andere kant van de waterke dus ge moet nog ff rond gaan. In totaal 10 minuten stappen ;-)[/quote]
Efkes toch nen oproep doen hier ook!! Ge weet ma nooit dan der nog ex-Extreme falers hier zitten! :D
[quote="Enterprise"]Hier een kleine oproep naar alle EXTREME lovers, wij zijn op zoek
naar fotos van in en rond de Club vroeger. Is voor de site die we
aan het maken zijn.
Stuur zoveel mogelijk naar :
[email protected]
filmpjes mogen ook. Geen sets die hebben we allemaal....
Thanxxxx
:)[/quote]
Nog wat verdere info:
[quote="Enterprise"][quote="Trab"][quote="Scarface"]de silo is gewoon een club waar de tijd 10-15j is blijven stilstaan, op elk vlak...[/quote]
De muziekinstallatie is allesinds ook van die tijd. Ik hoop dat er aangepast geluid is.[/quote]
Wel beste vrienden jullie weten misschien nog niet dat de SILO van eigenaar is veranderd en het eerste wat hij gedaan heeft is de klank en lichtapparatuur buitengesmeten :eek: Er zal dus een fonkel nieuwe klank en lichtschow zijn. Ze zijn ook de bars aan het verfrissen en een nieuw lakje verf aan het aanbrengen. Het gebouw gaat later dit jaar nog
wat veranderingen meemaken. Alleen maar positief nieuws dus :)[/quote]
En nog een TIPP!!
[quote="Enterprise"]31.10.06 word wat anders................... :D[/quote]
Houdt die datum dus ook maar al vrij!! :D Want der komt nog een vettere party dan Extreme Reunion aan zegt Enterprise zelf...
Genoeg info? ;) |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by TOR
Nice to know :)
Verhoogt de kans op mijn aanwezigheid. |
Tor, met uw staat van dienst bent ge VERPLICHT om daar aanwezig te zijn. Ik geef u nen duvel als ge komt. En stand-up comedian Push2005 ook. |
|
|
| Devilex |
| Is er al meer info over de beta party want ik vind die thread niet weer |
|
|
| MikeVee |

Waarschijnlijk wel eens binnenspringen. :) |
|
|
| christina |
is daar al ni een feesje van geweest?
die "eargasm" komt mij nogal heeeeel bekend voor |
|
|
| MikeVee |
| ja, al verschillende in en rond Leuven. Altijd goede en goeiekope feestjes. Soms wel veel gedrogeerde als het weer eens Goa/psychedelic is. |
|
|
| djcresto |
| is er iemand van plan om de 7e oktober nr intuition invites te gaan? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by djcresto
is er iemand van plan om de 7e oktober nr intuition invites te gaan? |
Staat al lang vast.
Meer voor de Thrillseekers dan voor die Intuition bende, maar ik zal er zeker zijn. |
|
|
| FUSyke |
31/10/06 > F*** Me I'm Famous @ Louise Gallery - Bruxelles :crazy: :eyespop: :tongue3
Alleen spijtig dat ik de volgende dag moet werken:whip: :whip: :whip: :mad: Mss kan ik nog iets regelen want hier wil ik zeer graag bij zijn!
En die dag ook nog Ibiza Reunion hosted by We Love Space Ibiza in La Rocca. Met Smokin Jo, Jason Bye, Angel Linde en Joeri. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Devilex
Room 1
22.00 - 00.00 FRED NASEN
00.00 - 02.00 PHI PHI
02.00 - 04.00 FRANKY JONES
04.00 - 04.30 JONES & STEPHENSON (live)
04.30 - 06.00 YVES DERUYTER
06.00 - 08.00 MARKO
Room 2
23.00 - 01.00 TOFKE
01.00 - 03.00 COSMO
03.00 - 05.00 FRANK STRUYF
05.00 - 07.00 PETER NOVAK
Ik ben uiteraard aanwezig met mijn camera in de linkerhand en iets anders in de rechterhand. |
| quote: | | Op zaterdag 30 september tussen 19 en 22u zeker eens luisteren naar rotationz (topradio) want dan halen we de extreme klassiekers nog's boven ;-) |
|
|
|
| FUSyke |
17 Years CAFE D'ANVERS
Fri 13/10 > Peace Division aka Clive Henry - Sharam Jey - ...
Sat 14/10 > Silicone Soul - Smos & Baby Bee - ...
Fri 20/10 > Josh Wink - Darko Esser - D'Julz
Fri 27/10 > Terry Francis - 100% Isis - Dynamic Bros
Sat 28/10 > Classics > Jan Van Biesen - ... |
|
|
|
|