|
Upcoming parties in BE, NL and GER (pg. 263)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Juist terug van TW Classic: veel volk, goeie muziek en een lekker zonnetje (die mij heeft verbrand). |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Neen, eigenlijk niet.
Ik ben de eerste om Illusion te verdedigen als het gaat om het aantrekken van bekende trance-namen. Daar zijn ze de laatste tijd enorm goed mee bezig. Maar de resident DJ's en het typische Illusionvolkje (die voor de residents en gewoon de naam 'Illusion' komen dus), geef daar asjeblief de naam 'trance' niet aan, want dat is hetzelfde als pakweg Avril Lavigne punk noemen.
De resident DJ's zuigen gelijk de pest, en het wekelijkse johnnyvolk dat in de Illusion zit, is te dom om dat te snappen. |
Jawadde man, wa zijde gij vo e zielig ventje, as ge iet hebt tegen et volk da in illusion komt en dan ook nog is tegen de residents, blijft da dan gewoon weg en ga erges op een ander forum de zieligaard uithangen he... You're the man |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dus pas na 4u zuigen de dj's niet, maar dat is dan wel oké? :p | Ik vind 4u persoonlijk een mooi uur om na illusion te trekken, misschien zelfs nog ietske te vroeg ma ja.... Vanaf 6u is het altij vollenbak, ma ja, da kunne die zeikers van ier op het forum verzekers ni over meeklappen he... |
|
|
| Real |
| Ah fijn, een nieuw lid. Welkom. :) :) :) |
|
|
| Push2005 |
Welkom TV06 :)
Hopelijk blijf je ons verrijken met je genuanceerde visies. Je toegevoegde waarde op dit forum zou wel eens zijn weerga niet kunnen kennen. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TV06
Jawadde man, wa zijde gij vo e zielig ventje, as ge iet hebt tegen et volk da in illusion komt en dan ook nog is tegen de residents, blijft da dan gewoon weg en ga erges op een ander forum de zieligaard uithangen he... You're the man |
Wat? Dit is het thuisforum van de Beta's en niet van Illusion. Jij joint hier om nog es goed te kunnen zeiken op een paar mensen. Wie is er dan de zieligaard? |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Xilver
obssession, je bent een idioot. En dat wel om verschillende redenen:
1. Jasper draait op de Club Elite Night in Illusion. Vrij belachelijk om dan tegen hem te gaan zeggen dat alle namen op de Club Elite Night meer bewezen hebben dan hij.
2. Je gebruikt een zin per post.
3. Die posts staan dan ook nog eens vol onzin.
4. En vol schrijffouten.
5. Als jij denkt dat het merendeel hier loopt te kwijlen over "strings-trance" zoals je het zelf noemt, dan zal je dringend je kennis van het begrijpend lezen eens moeten opfrissen.
6. Obsession is voor zover ik weet nog steeds met 1 's' geschreven.
7. Het gaat hier in de verste verte niet over smaak, maar over het feit dat sommige resident DJ's van Illusion echt niet kunnen draaien. Draaien is meer dan alleen platenkeuze. Ook meer dan alleen techniek. |
Obession met 1 's', ma gij moe echt wel lang op scholeken gezeten hebben ze jonge, en dan over een ander zegge dattem onzin verkoopt... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TV06
Obession met 1 's', ma gij moe echt wel lang op scholeken gezeten hebben ze jonge, en dan over een ander zegge dattem onzin verkoopt... |
Zijn nick is Obssession hoor. :wtf: |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Config
Wat? Dit is het thuisforum van de Beta's en niet van Illusion. Jij joint hier om nog es goed te kunnen zeiken op een paar mensen. Wie is er dan de zieligaard? |
Khad efkes niks te doen en ik zit elk weekend in illusion, dus ik kan tenminste meespreken over watter ier gezegd wordt over illusion, wat er van de meeste mensen die ier blijven inkappen op de residents niet kan gezegd worden. Als je vindt dat Jean en Nico niet kunnen draaien wil dit zeggen dat je 1) ze nog nooit hebt horen draaien
2) Ze gewoon slecht vindt omdat ze in illusion draaien.... |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by Real
Zijn nick is Obssession hoor. :wtf: |
Is misschien teken dat OBSESSION nimeer mogelijk was he... DEUH |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by TV06
Obession met 1 's', ma gij moe echt wel lang op scholeken gezeten hebben ze jonge, en dan over een ander zegge dattem onzin verkoopt... |
Obsession schrijft ge ook niet zonder 's'. Zijn nick is Obssession met 2 s'en. Gij moet echt wel lang op scholeken gezeten hebben ze jonge, om dat niet te zien en dan toch komen achterlijk doen.
Dan spel ik die jongen z'n nick goed, komen ze nog liggen kakken. Kak dan op hem omdat hij geen Engels kan he. Retard. |
|
|
| TV06 |
| quote: | Originally posted by TOR
Hoe laag is uw IQ eigenlijk?
Leer nu toch 's alles in zijn context te zien en nuances te herkennen, FFS. |
Everybody rise, our genious has spoken |
|
|
|
|